Kerran elämässä pari haastetta samassa bloggauksessa


Enkulin haasteessa Lupaus-kappale. Kiitos videosta Enkulille. Kaunista! Koskettavaa! Sielukasta! 
soittorasian tanssiva ballerina tuli mieleeni sekä lauseet, jotka kortissani näet. 
Kun olet itsellesi ja sydämellesi totuudenmukainen ja ajattelet, että jokainen hengenvetosi on uusi mahdollisuutesi, silloin olet oikealla asialla. 

Voit tästä kuunnella LUPAUKSEN

Kerran elämässä tulisi löytää itsensä uudelleen. Elämässä on useita alkuja ja useita loppuja. 

Tämä asia on ollut yksi monista motoistanikin jo kauan. Olen itsekin uskonut siihen, että minullekinon annettu uusia mahdollisuuksia monia. Uusia elämiä kokonaan. Yksi ajanjakso päättyy, toinen alkaa. Tyystin erilaisena, silti samassa maailmassa. Ja kun lopulta kroppani ei enää jaksa olla sielulleni temppelinä, se romahtaa, kuin tornit maailmalla. Ja silloin sieluni lentää perhosen kevein siivin uuteen elämään. Toiseen temppeliin rakentaakseen siitä tulevan kodin. 
Näin minä ajatteleisin. 

Kotilaiska tekee surutyötään ja haastaa nyt kolmannen kerran suruhaasteeseen...


Kerran elämässä tulisi kerätä simpukoita rannalta. 
Ei ole hyödyttömämpää puuhaa
-Eikä ihanampaa. 

Toissa päivänä istuimme Murusen kanssa rannalla kotiloita keräten. Olivat kuoret rantautuneet aaltojen mukana. Puhdas vesi, kun simpukoita tai kotiloita siellä uiskentelee... Uiskentelee? Mönkivät... 

Minä näin unta viime yönä, että selitin joillekuille olevani todella onnellinen. Etten osannut edes kuvitella mitään näin ihanaa puolisoa. Että Muruseni on kaunis, ihana, kiltti ja todella hyvä minulle. Että olen onnellinen! 

Sitten minä heräsin. 
Katsoin vierelläni nukkuvaa naista ja hymyilin. 
Uneni oli niin oikeassa!

Olen onnekas ja onnellinen tästä hetkestä. Huomisesta emme kukaan voi tietää mitään. Maailma on arvoituksia täynnä. 
Saammeko herätä toisenkin kerran vierekkäin? Entä vuoden päästä? Kymmenen vuoden päästä? 
Tämä hetki on se, millä on merkitystä!

Ja kuten tuolla ylempänäkin kirjoitin, tämä on minulle yksi niistä uusista mahdollisuuksista. Uusi elämä. Aina ei ole ollut näin hyvin asiani. 
Kotilaiskallekin vilpittömästi toivon onnea uuden ajanjakson alkuun ja tulevaan. 
Elä hetkessä. Kuuntele sydäntäsi. Katsele avoimin silmin ja mielin. 
Millään muulla ei ole väliä, kuin sillä, mikä sinulle on oikein. 



Kommentit

Oi että on upeita kortteja molemmat. Ihanasti olet saanut tunteen syvällisiin kortteihin.

Mukavaa, kun tulit haasteeseeni mukaan.

Kirjeeni läksi tulemaan eilen luoksesi ukkelin avustuksella. Anteeksi kököt exrtat. En millään päässyt laatikoilleni, joissa askartelutavarani ovat. Minulta murtui nilkka, kun laitoin saunaan pyykkiä kuivumaan. Laskeuduin lauteilta takaperin lattialle ja polkaisin pahasti. Putosin lattialle. Minulla on kipsi lähes polveen asti ja pakkolepoa 4 viikkoa. Opettlen kyynärsauvoja käyttelemään.
Viltsu sanoi…
Kiitos. ;)
voi ystävä rakas. Korttiesi takia minä postisi haluan, en extrojen vuoksi.
Kuulostaa kivuliaalle jalkasi. Paranehan nyt kuntoon.
sauvojen käytön oppii harjoittelulla. Toivottavasti paranet kuntoon.
Susanna sanoi…
Upeita kortteja olet tehnyt!!! Niin värikylläisiä kuten aina ja kauniita! Oli ihana lukea onnellisuudestasi ;)
Kotilaiska sanoi…
Ihanat kortit ja koskettavaa luettavaa sinut tuntien.Minä olen nyt jotenkin aivan ihmeellisessä tilassa.Ilo ja suru rinnakkain ja yhtä voimakkaana ja koko ajan toteutuu toiveita ja unelmia joita olen salaa toivonut jo tosi kauan.Ja välillä on tehtävä valintoja jotka on tosi rankkoja tehdä mutta niistä tulee tosi kevyt olo kun ne on pystyny tekeen eikä oo suostunu mihinkään kompromissiin.Puhun ihan älyttömiä tai siis voiko tätä nyt kukaan ymmärtää mitä selitän kun en oikeen itekkään tajuu mitä mulle tapahtuu.
Kiitos kun opsallistuit haasteeseeni
RaijaAnnikki sanoi…
Kaunista ja herkää. (:
Heenu sanoi…
Ihku ihanat kortit olet tehnyt.
Taija sanoi…
Upeita töitä! Ihanaa väriterapiaa :)
Taija sanoi…
Upeita töitä! Ihanaa väriterapiaa :)