Keijukaispölyä, Tähtipölyä

Mystinen kukka olikin Mustanmerenruusu


Osa lukijoistani tietääkin jo, että olen ihka oikea prinsessa. Tai no ainakin Tuhkimon pikkusisko.
  Jollen sitä kaikkea niin ainakin jonkinmoinen hienohelma-sipsukka, joka rakastaa satumaisia asioita. Sanotaan nyt vaikka oman elämäni prinsessa. ;)

Mikään ei voita perhosen kosketusta ihollani tai joutsenen lipumista veden pinnalla. 
Olinhan itsekin joskus eräänlainen ruma ankanpoikanen. 
Tai liekkö yhä se Tuhkimo kaikkinen ryysyineen. 
Niin tai näin, rakastan kauneutta, kauniita asioita, positiivista asennetta, hyvyyttä ja nautintoja. 

Minä en kuitenkaan odota prinssiä valkoisen ratsun kanssa saapuvaksi, sillä olen saanut jo maailman parhaimman ja ihanimman kumppanin, mutta minä jaksan haaveilla muista ihanista satumaisista asioista. Sellainen on vaikkapa taikasauva, jolla loihdin aidon keijukaistunnelman. Ihanan tuuheat prinsessahiukset. 
Puhtaat, kauniit, kiiltävät ja tuuheat hiukset. 
Minä uskallan laittaa tiaran kutreilleni ja lakata varpaankynnet punaisella lakalla. 
Minä uskallan myöntää olleeni väärässä tai tuoda julki ne asiat, joista olen oikeasti iloinen. 

Minun elämäni ei sinänsä ole hektistä töiden takia tai lasten juostessa jaloissani. Enhän saa nauttia niistä rutiineista. Minun elämääni ei stressaa siis kiire töihin tai päiväkotiin. Ei edustustehtävät tai palaverit. Minun elämässäni tilanne vaihtuu sen mukaan, mikä on vointini. 

Kun on hyvä olla, tahdon tehdä paljon kaikenlaista. Ottaa takaisin sen ajan, jonka makasin voimattomana, tai etukäteen sen, kun tulen taas makaamaan voimattomana uudestaan. 
Haluan silloin nopeasti olla kaunis. Silloin tahdon yleensäkin laittautua enemmänkin. 
Vastaavasti taas niinä hetkinä, kun voimia ei olisi paljoa, on tärkeää olla nopsaan nättinä. Edes jotain piristävää elämässä sillä hetkellä. Kukapa sitä peilikuvanaan tahtoisi nähdä riutuneet kasvot... Ihan kaikkea en voi muuttaa, mutta aina voin yrittää tehdä parhaani. Myös ja erityisesti itseni eteen. 

Ei minulla sellaista taikasauvaa ole, jolla taikoisin ne kaikista ihanimmat hiukset, mutta on minulla jotain, mikä realistisesti toimii taikasauvan tavoin. 


URBAN TRIBE on useiden kansainvälisten huippuhiusammattilaisten yhteistyön tulos. Luontoa kunnioittava sarja on luotu sertifioiduista luonnonmukaisista ainesosista ja aktiivisista kasviperäisistä uutteista. Tuotteita ei ole testattu eläinkokeilla eivätkä sisällä eläinperäisiä ainesosia.



Tähtipöly saa ihmeitä aikaan!

Minusta hiustuotteissa on tärkeää luonnollisuus, hilseilemättömyys ja se, että hiukseni ovat koko päivän upeat. Sitä ei kaikki hiuslakat ja -vaahdot tee. 
Klimppejä, tahmamaisuutta, lässähtämistä, sähköisyyttä.. Ei kiitos! Ei enää! 
Minun taikasanani on TÄHTIPÖLY!

Tähtipöly ei ole hiuslakka eikä muotoiluvaahto. Se on erittäin tuuheuttava, suihkutettava tähtipöly, joka freesaa hiukset uuteen päivään!

 Kevyt tähtipöly antaa tuuheutta ja volyymia tyveen suihkutettuna. 

Se toimii myös kuten kuivashampoo. 

Ylellisen kevyt tähtipöly ei karise eikä tahmaa.

On huikeaa huomata parin suihkutuksen pitävän kampauksen kondiksessa, hiukset kiiltävinä ja terveinä, puhtaina ja eloisina ja että todellakin hiukset tuuhenevat ja sähköisyys on poissa. Tähtipölyllä hiustenlaitto on helppoa ja vaivatonta! 

Voit hankkia oman tähtipölysi "Kauneudenkaupasta", josta saat samalla hankittua vaikkapa

 ihanat OPIn kynsilakat sävysävyyn Iphonen kuorien kanssa...


tai Aivan ihanat Electroluxin akku-pölynimurit..


Suosittelen! Meilläkin on omamme. On meinaan näppärä peli. 
Ei ihan aina tarvitse napata isoa imuria kaapista. 

Ja onhan Kauneudenkaupassa tottakai jalkatuotteita, käsienhoitotarvikkeita, irtoripsiä, hiuslisäkkeitä... Voi kuulkaa! Kannattaa käydä itse tutustumassa! 

Löysitkö oman suosikkisi kaikista ihanuuksista?



Ja mikä kivointa, kaikki yli 30 euron tilaukset toimitetaan aina ilmaiseksi R-kioskille!

Tykkää "Kauneudenkaupan FB-sivuista" ja saat ekana tietää tarjoukset, ystävätapahtumat, uutuudet yms.







Kommentit