Atc-vaihtoa


Vaihdoimme Sussun kanssa  kortteja ja nämä puhuttelevat atc:t sain tänään. Lisäksi mukana oli meille ihanuuksia ja Murusen synttärilahja. <3 

Voi Sussu! Olet niin upea ystävä!


Tässä kortissa on jotain minua. en nyt sano, että ajatukseni olisivat kauheutta, mutta jollain tapaa nämä erikoisemmat kortit kiinnostavat minua ja kiehtovat. Meillä jokaisella on hetkemme, jolloin ajattelemme kauheuksia. Toivomme jotain hirveyksiä. Mielimme pahuutta. Sen sekunnin murto-osan ajan, mutta silti! 

Kertokoon tämä kaikesta siitä, mitä tunsin tässä taannoinkin, kun minulle alettiin suuta soittaa asiasta, mikä ei ollut minun vikani. Sellainen turha asiaton saa kiroamaan hetkeksi. 


Minun henkisyyteni on kasvanut vähälle aikaa kovasti. Tässä kortissa se henkisyys tulee hyvin ilmi. Minuuteni, syvin ja herkin henkinen omaisuuteni. 


Lisäksi Sussu laittoi kortin, jossa oli näin kaunis teksti. 
Kuulla ilman sanoja, nähdä näkymätön. tuntea koskematta...
Sitä on ystävyys. 

KIITOS SUSSU! 

Kommentit