Ultramariinia kevättä

omenapuun kukat

Kevät on alkanut täällä meillä Viltsulassakin jo. Lumet sulaneet, vaikka löytyy sitäkin vielä paikka paikoin. Lintujen viserrys kertoo sitä ilosanomaa, jota kaipailemme jo kovasti. Kesä tekee tuloaan. 
Olen opastanut Ultramariinia hieman atc-saloihin, ja ihastuttavaa se, että hän teki kortit minulle! Täysin yllärinä elämänsä ekat atc:t. 




Minusta nämä ovat hurjan kauniit ja hämmästyin ihan, kuinka ekat kortit voivatkin olla tasokkaasti tehdyt. Upeaa työtä, Ultramariini! 



Salaperäinen kirje saapui myös tänään puskan takaa, ja ilahduttaa kovasti. En kerro siitä sen tarkemmin vielä, sillä ensin tahdon kiittää mysteerilähettäjää, ja loppu selviää aikanaan. Onhan tästä iloa juuri sinullekin, ehkäpä. ;) KIITOS!


Tänäänkin kävin hissukseen lenkillä. 200 metriä oli tarpeeksi. Huomenna sama homma, mutta pidennän lenkkiä. Ennen leikkaukseen menoa olen kunnossa. Eikös vain. ;)


Innoissani olen myös eräästä tarjouksesta. Minun tarinoistani tykätään ja haluttaisiin erääseen firmaan tuottamaan sisältöä. Mietin, mietin...

Kuinkas sinulla on päivä mennyt? 

Näihin tunnelmiin moro

Kommentit

Kauniita kortteja <3
Tänään kuuluu ihan kivaa, kaivoin töiden jälkeen ompelukoneen esille ja surruttelin muutaman jutun valmiiksi, niistä sitten myöhemmin lisää.
Tiia Koivusalo sanoi…
Onpa kauniita kortteja <3 Oi mikä tarjous, upeeta Viltsu <3 Täällä ollaan uteliana.