Neon Las Vegas


Olen hurahtanut täysin kynsilakkoihin. Nauroinkin tässä itsekseni, ettei minulla ole kuin yksi huulipuna, mutta kynsilakkoja senkin edestä. Kaiken lisäksi minulle on kaupoilla avautunut aivan uusi maailma, kun näen nyt myös kynsilakkoja kaikkialla. Aikaisemminhan olen sivuuttanut ne hyllyt jonkin "mustan pisteen" voimalla. Eihän minulla ole ollut kynsiä, mitä lakata. Nyt on ja nyt lakkaan! 



Haaveissa olisi vielä se punaisista punaisin kynsilakka, mutta sitä ennen lakkailen aivan ihanalla sinisellä Coral Prosilk NEON-lakalla, jonka sain Kynsikaupasta. Ei muuten ole paha hinta, 2,50€. 
Aivan hyvin voisin tilata myös sen punaisen ja keltaisen ja ... Sehän se onkin, että haluaisin ihan liian monta! Kynsikaupan valikoimasta saa eurollakin kynsilakkoja, joten suosittelen! 



Laitoin ensin ihanaa sinistä Coral Pro silk-Neon-lakkaa alle ja sitten päälle Coral Prosilk-LAS VEGAS-glitterilakkaa. Huh mikä IHANA SÄIHKE! 




Minun oma ELVIS! Siis tuo sävy glitterilakassa. Yritin saada kuvattua, ja saahan sen näkymään, että KIILTELEE! Saa nelikymppinenkin käyttää blinbling-lakkaa, käyttää värejä ja näyttää kauniilta! Myös käsien suhteen. 



Kynsikaupan valikoimassa on lakat ja kynsituotteet niin aloittelijoille kuin ammattilaisillekin. Hinnat ovat alhaiset ja silti laatu on kohdallaan. Tuotteet saapuvat nopeasti ja tarvittaessa asiakaspalvelukin pelaa. Myös kynsien hoitotuotteet löytyvät tästä verkkokaupasta edullisin hinnoin.




Kommentit

Pitäähän sitä vähän säihkettä olla elämässä :D Ihanat kynnet ja eikö vaan olekkin kiva leikkiä kynsilakkojen kanssa?
JaanaMarjo sanoi…
Ihanan sinien sävy :)
Blingbling piristää kummasti päivää...
anneaulikki sanoi…
Sähäkät lakat :) kauniita kortteja tuolla edellisessä ❤️