Ruususen päivä

Luin jostakin, että Ruohonjuuri on "viherpiipertäjien unelmasoppi". Minua alkoi hymyilyttää, sillä enhän itsekään ole "viherpiipertäjä", jos nyt tuollaista sanaa edes halutaan käyttää. Olen ihan tavallinen nainen, joka unelmoi näyttävänsä keski-ikäisenäkin kauniilta, antavansa lapselleen ja lapsenlapsilleen perinnöski lumisen talven ja yleensäkin neljä vuodenaikaa ja vähentää teoillaan eläinkokeita ja sademetsien tuhoa.

Ruohonjuuren arvot ovat kohdallaan, ja valikoimassa on puhtaita luonnontuotteita ruuasta hygieniaan ja kosmetiikasta aina kodin pesuaineisiin asti. Toki Ruohonjuuressa käyvät luonnonmukaisesta elämästä nauttivat ihmiset, mutta myös me jotka vaikkapa syömme lihaa. Jos olet seurannut blogiani, tiedät, että eläimet ovat lähellä sydäntäni, mutta myös olen lihansyöjä ja elämämme on tavallista arkea.

En minä voi mitään suuria tekoja tehdä, mutta pienikin apu riittää. Ihan pienikin apu on loppupelissä suuri apu, kun siihen ryhtyy tarpeeksi moni.
Jos hankin vaikkapa luonnonmukaisen, ekologisesti tuotetun kasvosuihkeen, voin virkistäytyä sillä milloin vain, mutten tuhoa otsonikerrosta, enkä luontoa. Silti tuoksu on ruusuinen ja tunne hurmaava. Yhtään eläinpoloa ei ole rääkätty hyvinvointini tähden, eikä sademetsää tuhottu minun turhamaisuuteni vuoksi.

ruusuvesi

Luonnollinen ja huumaava Ruusuvesi on yksi minun virkeyteni salaisuuksista. Aiemmin olen esitellyt aloe veralla rikastetun ruusuveden, mutta nyt tahdon esitellä myös tämän puhtaan Prinsessa Ruususen taikasuihkeen. 

Ruususen päivä
Kun olen väsynyt tai muuten vaan tuntuu siltä, että kasvoni tarvitsisivat virkistystä, suihkautan yhden tai kaksi suihkautusta Ruusuvettä kasvoilleni, silmät suljettuna. Ensivaikutelmana Ihanan iso ruusukimppu lasketaan syleilyyni. Hetken päästä tuoksu laimenee ja lopulta häviää kokonaan. Suihkautus ei jätä märkää sumua kasvoilleni pitkäksi aikaa eikä sottaa meikkiä. Ihan sekunneista puhutaan, kun kasvoni ovat jo kuivat. Silti virkistyneet ja viilentyneet.

Erityisesti niinä hetkinä, kun paahdan menemään tai jos aurinko on porottanut minut punaiseksi, Ruusuvesi tasoittaa ihoni sävyn normaaliksi. Sopii siis esimerkiksi "tukka putkella juoksenteleville" työntekijöille, bloggaajille tai ihan vaan lapsiperheen äidille. Meille arkisille Ruususille.

Ruusukasvovesi on ihanteellinen  ikääntyvän ihon hoidossa supistavien ja juonteita silottavien ominaisuuksiensa ansiosta. Ruusuvesi on säilytettävä viileässä avaamisen jälkeen.
Incikään ei päätä huimaa.

INCI: ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, CITRONNELLOL, GERANIOL


HUOMIO RAISIO!
Ruohonjuuri Raisio 
AVATAAN MARRASKUUSSA 2015!!
Myllykatu 1066


yhteistyössä Ruohonjuuri verkkokauppa kanssa

Kommentit

Näillä saa kyllä niin ihanan raikkaan tunteen ja hyvän tuoksun iholle, tykkään <3
Silkku sanoi…
Mä olen käynyt kurkkimassa tuolla Ruohonjuuressa, kun olen alkanut käyttämään tyrnimarja-jauhetta ja seuraavaksi ajattelin kokeilla puolukka-jauhetta:) Tuo on kiva kauppa ja joka lähtöön jotain.
Pitääpä tuo Ruohonjuuri sitten tutkia Myllyssä, kun liike aukeaa siellä marraskuussa:)
Ruusun tuoksu on ihana! Tuota merkkiä en ole kokeillut, mutta mulla on yleensä joku luonnon ruususuihke ja nyt ostin Ekolosta pullon ruusuvettä jota lorautan vähän lähdevesipullooni mausteeksi. Ruusuvesi on hyvää :) Olen asioinut Ruohonjuuren verkkokaupassa.