Ela ja Hottiksen Jonna

Sairauden voittoa, hiusten leikkuu siiliksi ja askartelua. Päivän parhautta, naurua. 

atc

Vihdoin parempi päivä. Olen jaksanut leikata Murusen hiukset, istahtaa alas ja antaa Murusen leikata minun hiukset.. Pyysin, että lyhentäisi niitä ja kun katsoin, mitä tapahtui, tipahteli hiuskiehkura toisensa jälkeen eteeni. Siis sellaisia noin 25 cm mittaisia tuppoja. Aloin nauraa. Nyt on toinen puoli siili elämäni ensimmäisen kerran. Seuraava naurun pyrähdys tuli siitä, kun mietimme, miltä näytämme kampaustemme kanssa. Onko Murusen malli suoraan Elastisen ja minun Hottis-Jonnan?! Voi apua! Nyt siis voidaan sanoa, että Ela ja Hottiksen Jonna ovat kimpassa. :D Ainakin kampaus-samikset ovat. 

kuvat netistä

Olen askarrellut tänään oikein olan takaa kunnolla. Ai niin, enhän minä voi ihan kaikkia askarruksiani kertoa. ;) En vielä. Mutta askarrellut olen. Tämän atc:n tein aiemmin ystävälle. Varattu siis. TJK-haasteeseen sopii kaikkien hipleiden kanssa. 

Tausta on mainoksesta. 
Kissan kuvaa olin heittämässä jo pois, kun sain päähäni tuikata sen tähän korttiin. Enää kiiltokuva ja se oli siinä. 

Vielä lopuksi tahdon kiittää jokaikistä blogini lukijaa! On huimaa huomata, kuinka valtavan harppauksen Inspis on ottanut kesän jälkeen. Jos bloggauksen alkumetreillä innoissani olin siitä, että blogiani kävi katsomassa 100 ihmistä, olen nyt suorastaan sanaton! Puhutaan 5 numeroisista luvuista! Olette ihania! Unelmistani on tullut totta! KIITOS!

Jatketaan taas huomenna juttua. Nyt nukkumaan!


Kommentit

KataMaria sanoi…
Kyllä Elä ja Jonna yhteensopivia! ;)
Mitähän kivaa oot askarrellut!??? Ihana kisu atc-kortissa.
Mukavaa ja hyvää alkavaa viikkoa! <3
Tiia Koivusalo sanoi…
Hih minkähänlainen tukka rouvalla siellä nyt on, 25cm on paljon. ;) Minäkin leikkaan lasten ja miehen hiukset, no miksi, kun kerran osaan. ;)

Ihanaa alkanutta viikkoa <2
Anonyymi sanoi…
Repesin tuolle Ela ja Hottisten Jonna jutulle;D
No onpahan ainakin uudet lookit teillä. Mä kyllä vertaan Rihannan puolikaljuun sua mielummin kuin tuon Jonnan :D, Ela käy aina <3
Mukavaa viikkoa Viltsu.
Outi, mitä!? Eikö Jonna säväytä? Heh. "Mä oon nyt niin hottis ettei mulle kelpaa kuin Ela hih
Riina sanoi…
Hei, tää ois kyllä pakko nähdä. Siis jos sulla on toinen puoli siilinä :).Mahtava repäisy, mutta kuvaa kehiin :).
Riina KUN ON. Hih. Netin maailmassa kuvaan en julkaise. Tai no instassa on siilin kuva. Hehee
Riina KUN ON. Hih. Netin maailmassa kuvaan en julkaise. Tai no instassa on siilin kuva. Hehee
Riina KUN ON. Hih. Netin maailmassa kuvaan en julkaise. Tai no instassa on siilin kuva. Hehee
Oispa kiva nähdä sun uudet hiukset :D.
Hihhii. Olettepa rohkeita. Että 25 cm :D Hihhiii
Sisko sanoi…
Tukasta en sano nyt mitään kun en näe, mutta kortti on kyllä hieno. Värikäs ja siitätaitaa saada vitskuja ihan vaan katsomalla!
Kiitos osallistumisesta!