Koska me todellakin ansaitsemme parasta!

Lime

Minulle on tärkeää se, miltä suihkugeelini tuoksuu, miltä se tuntuu ja miten hellästi ja huolellisesti se puhdistaa kehoni. Minulle on tärkeää myös se, ettei suihkun jälkeen luontoon palaudu vuokseni myrkyllisiä tai haitallisia kemikaaleja, joiden vuoksi luonto kärsisi. JOS kaiken tuon lisäksi pakkaus on kaunis, on siinä silloin minun suihkugeelini ehdottomasti. 

Laveran uudistuneet vartalonhoitotuotteet vastaavat odotuksiani. Pakkaukset ovat uudistuneet ja niiden koko on kasvanut, vaikkakin hinta on sama kuin ennen. Hämmentävää! Totta se silti on. 
Lime Sensation Refreshing shower gel on aivan ihana luonnollinen suihkugeeli, joka myös pesee hyvin, ei kuivata ja tuoksuu ihanalle raikkaalle limeelle. 


Lavera
Kuorin ihoni viikottain, tai ainakin pari kolme kertaa kuussa. Se on tullut ajan saatossa tavaksi. Olen huomannut, että ihoni rakastaa minua ja kiittää minua, kun se saa hengittää, eikä kuollut ihosolukko, ilmansaasteet ja ajan saatossa kertyneet voidejämät tuki ihosolukkoani. Minulle on sanottukin , että ihoni on todella siloinen ja pehmeä. 

Kuorivia jojobavaharakeita sisältävä kuorinta-aine poistaa hellävaraisesti kuolleet ihosolut ja tasoittaa näin ihon epätasaisuuksia. Esimerkiksi kuivat ja karheat kohdat tarvitsevat erityiskohtelua.
Body scrubin sisältämät luomulaatuiset vihreä kahvi ja vihreä tee vilkastuttavat ihon aineenvaihduntaa joka tekee ihosta sileämmän ja kiinteämmän samalla kun luomurosmariini ja -rypäle stimuloivat ja virkistävät ihoa ja tekevät siitä silkinpehmeän.

Kuorinta-aineen käyttö ei ole vaikeaa. huuhtele ensin vartalosi suihkussa. Levitä kuorinta-ainetta kostealle iholle ja hiero sitä pyörivin liikkein. Sen jälkeen voit  pestä itsesi huolellisesti. Huomaat eron tavalliseen suihkugeeli-pesuun pian. 

Vinkki: Kuorinnan käyttäminen ennen Firming Body Milk -vartalovoidetta tehostaa voiteen vaikutusta.

Koska tuote ei sisällä mikromuovihelmiä, ei myöskään niitä joudu mereen likavesien mukana. Näin saamme puhdasta kalaa syödäksemme! 

vartalomaito

Olen vastikää oppinut käyttämään vartalovoiteita arkikäytössä, joten sinänsä ihan innolla lähdin testaamaan Laveran firming Body milkiä. Hämmästyksekseni huomasinkin, että perinteisiin vartaloemulsioihin verrattuna Laveran body milk on tanakkaa voidetta, joka ei lähde juoksemaan sormien välistä. Heräsi kysymys, voiko tällainen olla riittoisaa!?
Lavera lupaa, että Firming Body Milk -vartalovoiteen hyaluronihappoa sisältävä koostumus kiinteyttää ihoa päivittäin käytettynä huomattavasti jo 14 päivässä. SE on se syy, miksi voide on tanakkaa! täytyy olla erilaista, jotta iho todellakin kiinteytyisi. Ja kyllä, olen vaikeaan raskausarpiseen vatsaani käyttänuyt, ja huomaan eron vatsani kiinteydessä (lue roikkumisessa).

Body milkissä vihreä kahvi ja vihreä tee vilkastuttavat ihon aineenvaihduntaa ja tekevät näinollen ihosta sileämmän ja kiinteämmän samalla kun luomurosmariini ja -rypäle stimuloivat ja virkistävät ihoa ja tekee siitä silkinpehmeän.

Vastaus kysymykseeni: Kyllä riittoisaa on! Eihän tanakkaa voidetta holvata samoin, kuin juoksevaa voidetta. 

Olen aamuin illoin pyöritellyt käsin voidetta vatsalleni ja jo se pieni määrä saa iholleni ihanan tuoksun ja hehkun. Kyllä Lavera nämä kosmetiikka-asiat osaa! Näiden tuotteiden avulla tunnen arkeni olevan täynnä luksusta! Minä tunnen olevani tämän kaiken arvoinen! 

We <3 Nature

Laveran tuotteita saa monesta paikkaa ostettua, mutta linkki, jossa jälleenmyyjät löytyvät suoraan, tulee TÄSSÄ. Rakkaudesta ihanaan laatuluonnonkosmetiikkaan, jokaiselle naiselle tarkoitettuun luksukseen ihan vain siksi, koska me todellakin ansaitsemme parasta! Luonnollisen puhdasta! 



bloggaus tehty yhteistyössä Laveran kanssa

Kommentit

Unknown sanoi…
Kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla näitä! Olen käyttänyt Laveran kasvorasvaa jo pitkään mutta muut tuotteet on vielä kokeilematta ;)
Unknown sanoi…
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Mä tykkään kuorinta-aineista, joten tuotakin olisi kiva koittaa.
Mukavaa viikonloppua!
Tiia Koivusalo sanoi…
No niin siinähän onkin yhdessä kuvassa kaikki omatkin suurimmat suosikit Laveralta. :) En enää osaa edes päättää kumpi on lemppari Lime vai nuo niin ihanan tuoksuiset uutuudet. Messuilla täytyy hankkia lisää. Kivaa viikonloppua Viltsu <3
Mamaspeare sanoi…
Vaikuttavat kokeilemisen arvoisilta kaikin puolin! =) Jälleenmyyjiäkin näytti olevan reilusti.
Veera | Oranssia sanoi…
Pitääkin joskus kokeilla näitä! Olen kokeillut Laveralta vasta muutamia tuotteita kasvoille ja tykännyt kyllä todella paljon. :)
Anne sanoi…
Kiitos vinkistä,uteliaisuus heräsi:)Taidan kokeilla.Mukavaa iltaa!
Ihania tuotteita, Lavera on yksi suosikkituotesarjoistani!
Mulla on Laveran kasvojen puhdistusgeeli ja olen kyllä tykännyt. Mutta toivoisin siihen kyllä parempaa tuoksua. Voi kunpa uudistaisivat sitäkin :)