Pakkasen puremaa

Tervetuloa uudet lukijani! Iloitsen sinusta suunnattomasti! <3

Valokuvatorstain aiheena pakkasen puraisema. Vielä ei ole pakkanen paukkunut näillä nurkin, joten palasin muutaman vuoden takaisiin tunnelmiin tiukasti neuletakki kiinni napitettuna. 

jää

Pikkupakkanen

Hyinen vesi


Kommentit

Mä olen napsinut jo kuura kuvia :)
Mukavaa torstai-iltaa.
Tiia Koivusalo sanoi…
Kauniita kuvia Viltsu <3
Outi, eiköhhän se kuura pian tännekin ennätä.
Tiia, kiitos. En ole tuohon aikaan edes valoitusta osannut kohdalleen laittaa, mutta ei se mitään. En osaa vieläkään. :D :D
Täällä on jo pakkasta! Tulin just koiran kanssa ulkoa. Oli -5!!!
Mamaspeare sanoi…
Todella kauniita kuvia.<3
Pakkasta enimmillään jo -7. Talvitakki kaivettu esille ja töissä olin jo villasukat jalassa. Ajankohtaisia kuvia!
Kauniita pakkaskuvia ja tuo vesi näyttää kyllä niin hyiseltä, että eipä olisi mukavaa siellä pulahtaa!
unelmikko sanoi…
Noin paljon jo lunta, pakkaskuvat on ihanii ja kiva kun talvi taas tulee.
Heidi sanoi…
Meillä on aamuisin ollut jopa -7 ja tänään päivällä kohosi vain +2:een. Hui!
Uraaiti sanoi…
Hienoja kuvia! Alkoi tehdä mieli uimaan, avantouimari kun olen =)
Mrs K hrrer. Palelen jo ajatuksesta
Ai niin.. Sanna, sinä sen muistutit. Talvivaatteet! Meillä kaikki on yhtä aikaa esillä kun ei niin paljoa vaatteita ole, mutta hattuhyllyn asusteet on vaihdettava. Hanskat ja huivit jne.
Jenni, kaikki vuodenajat sopivat minulle.
Maria , huipentuu oli vesi. Sen muistan. Synkkä ja pelottava.
Unelmikko, mainitsin tuossa alussa ettei vielä lunta ole, vaan parin vuoden takaa kuvat. Meillä on lämmintä vielä siihen nähden että toisaalla jo pakkanen paukkuu
Talvi tulee. Heidi, Talvivaatteet esiin
Uraäiti, hui. Minä olen käynyt vain +4 asteessa. En kylmemmässä vedessä