Siirry pääsisältöön

Joulukalenteri luukku 5

Kello löi jo 5, luukut avatkaa... Itseasiassa vasta puoli päivää menossa.


Pehmeät paketit ovat aivan yhtä jännittäviä ja kivoja, kuin kovatkin. Olenko outo vai vaan elämään tyytyväinen näinkin?


Luukusta paljastuivat kauniin väriset villasukat!

Viitos luukun tarjosi "-Maiju-"

KIITOS!

Minä taas tarjoan tämän päivän aikana yhdelle nopeimmalle meripihkan värisen pitkän kaulakorun tarjoushinnalla!

Kaulakorussa on lukko, mutta sujahtaa kaulaan ilmankin. 
Vahvaan siimaan tehty näyttävä koru.
Normaalihinnaksi tulee 20€+pkk, mutta tänään jos ostat, saat sen hintaan 17€ ja postarithan kuuluvat siihen samaan! Säästät siis 4,50€.
Yksi kappale tätäkin vain!

Kommenttilaatikkoon hei se varaus! Ei tulisi sekaannuksia!

Tänään tulee taas myös take away-lahjakin! 
Tällä mallilla saa tehtyä hurmaavia kehyksiä! 
Olkaapas hyvä!



TARINANI: Maahan karkoitettu enkeli

"Minulla oli kaikki, mitä tarvittiin. Minulla oli  siivet, valkoiset ja kauniit.  Minulla oli sädekehä ja paikka Taivasten valtakunnassa. Minä olin kuin kaikki muutkin enkelit. 
Mutta minä halusin olla jotain elävämpää. Halusin olla maan päällä ihmisenä. Halusin kokea saman kuin kaikki ihmisetkin. Halusin olla farkut jalassa ja ilman siipiä. Halusin olla töissä tavallisessa tehtaassa ja käydä baareissa. 
Minulta vannotettiin, että takaisin ei olisi paluuta. Ja minä lähdin maahan taivaasta yksin. 
Mutta maassa minä tajusin tehneeni virheen. Minä olin kuin olinkin yksin! 
Kukaan ei laulanut kanssani! Valkoinen kaunis asuni oli riekaleina vieressäni. Jalassani farkut, mitkä ahdisti. Korkokengillä oli vaikea kävellä, etenkin kiireessä, töissä, jossa piti olla parempi, tehokkaampi, enemmän ja enemmän. 
Minä kaaduin ja tunsin kipua. Minua itketti. Kukaan ei pitänyt minusta huolta. 
Minulle naurettiin ja käveltiin ohi pysähtymättä. 
Baarin savussa oli paha olla. Siellä oli vain humalaisia ja minua kourittiin kipeästä vartalostani vielä. Halusin takaisin Taivaaseen! Olla taas enkeli ja tarpeellinen! Halusin takaisin tavallisen elämäni! 
Oliko jo liian myöhäistä?"

Kommentit

Maca sanoi…
Kuinkahan enkelin käy?
Vilimarika sanoi…
Jaa-a... Sepä saattaa selvitä tämän kuukauden aikana. ;)
RaijaAnnikki sanoi…
Terveppä pitkästä aikaa ja iloa joulukuuhusi.
Mukava lueskella enkelitarinaa.

KUUKAUDEN TOP 3

Aurinko ja HeyDay Sunbeam

Aurinko on tähti, jota Maa kiertää. Aurinko syntyi vajaa 5 miljardia vuotta sitten. Auringonvalo on Suomessa kesällä merkittävin D-vitamiinin lähde ja lisäksi auringonvalo vaikuttaa pimeähormoni melatoniinin eritykseen, joka on suurimmillaan öisin ja talvisin. Melatoniinilla on unettava vaikutus, joten auringonvalon puute päiväsaikaan voi aiheuttaa väsymystä ja häiritä uni-valverytmiä. Luonnollisen valon puute voi myös aiheuttaa kaamosmasennusta. Noin vajaan 5 miljardin vuoden kuluttua auringon energia ehtyy ja aurinko katoaa kokonaan pois. Mutta mitä tehdä, jos meidän oma energia meinaa ehtyä pimeänä kautena eikä auringon energiasta ole tietoakaan?! 

Joku vastannee lähtevänsä etelään aurinkoon, jollekin energiaa tulee kirkasvalolla ja joku ottaa D-vitskut purkista. Kaikki ihan oikein! On myös huolehdittava siitä, että nautimme terveellisiä aterioita ja hellimme ja huolehdimme omasta hyvinvoinnistamme. Hemmottelua, nautintoa, iloa, hymy päivässä ja mitä ikinä keksitkään piristääksesi…

Joulukortti kääreestä kierrättäen

Kun kierrätys on sydämen asia, löytää mitä merkillisimmätkin asiat tiensä askarteluun mukaan. Tällä kertaa pysytään kuitenkin ihan perus kierrätyksessä ja sujautetaan suklaalevyn kääreestä pala korttiin. Lisäksi leimattua, leikattua, teipattua ja yhteen liimattua.Tämä kortti on tilaustyönä tehty. 

Joulukalenteri luukku 15: joulutorttukortti tutorial

Olen yksi blogisisarista ja meidän joulukalenterimme on tänä vuonna joulutorttukalenteri. Se löytyy instagramista hastagein ; "joulutorttukalenteri17"  ja "blogisisaret". Minun luukkuni vuoro on tänään.

Kyseessä ei ole ihan perustorttuset, vaan meidän blogisisarten tortut ovat höystetty uudenlaisilla mausteilla. Mausteita ovat mm. Huumori, erilaisuus, mielikuvitus jne.
Ja aiheeseen sopivia torttuja löytyisi minultakin jo pellillinen..


Kuten epäonnistuneet torttuwienerit...

Enkelitorttu tai..

..Torttu kuin torttu.. hehheh.
Minun virallinen luukku on kuitenkin joulutorttukortti. Blogeissa ei näy kaikkien sisarten tortut, mutta minun torttuni tulee nyt tänne blogiini tutoriaalina. Toki myös siellä Instagramissa edellämainituilla hastageillä ja minun profiilissa on kuva torttukortistani. Löydät minut Instagramista nimellä Inspirationblogi TAI Viltsumari. Kyseessä yksi ja sama profiili. Ethän sekoita profiiliani muihin samankaltaisiin bloginimiin, joita on jälkeeni tull…