Tehtyä


Kuvakollaasi muutamasta vanhemmasta joulukortista, mitkä Verstaan ajoilta. Vauvakortti uudempi. Korut uusia. tilaustyönä tehtyjä.


Kotilaiskan haasteeseen Pehmeys.
Kortin erikoisuus piilee nimensä mukaisesti kortin pehmeissä arvoissa, taikka materiaaleissa. 
Kaikki muu kortissa on pehmeää paitsi taustapahvi. 
kortissa kevät sulattaa lumen ja saa maan kukkimaan ja lehdet puhkeamaan pikkuhiljaa hiirenkorville.

Kommentit

MB sanoi…
kaunista sinä olet saanut taas aikaiseksi ja tuosta kortistasi pidän erityisen paljon, sillä pehmyt on myös minun olotilani nytkin.
Kotilaiska sanoi…
Ihana idea, oikeen tunnen tuon kortin pehmeyden, voi kun minäkin voisin rajoittaa runokorttini joskus käsittelemään vain yhtä sanaa, vaikka onhan sinulla sen lisäksi myös muuta teemaa runosta, mutta kuitenkin ihailen tällaista yksityiskohtaan pureutumista, pitääkin "uida sun liiveihis" ja kokeilla sun tyyliäs sekä Manumiinan runoon että Enkulin musiikkihaasteeseen ja taitaapa Kainiksellakin olla joku runohaaste, niin saan nekin tehdyksi eikä mee koko loma inspiraatiota odotellessa.
Olen kyllä lukenut kiitoksesi, kiitos vaan ja hyvä jos tykkäsit. Minulla itselläni on tuollainen ruskee pontso ja olen käyttänyt sitä tosi paljon (on jo tosi vanha) se on kesälläkin kiva ottaa mukaan jos menee jonnekkin illalla, lämmittää mukavasti eikä silti oo kuuma.Mun on tosin toista materiaalii sellast pörrösempää.Tein sillon myös tyttärelle siitä "pörrö" langasta turkoosin sävyisen tai olisko turkoosin sinisen ja se näkyy lojuvan varastossa käyttämättömänä että jos haluut sen niin voisin lähettää joskus. Mul olis muutama muukin juttu sulle tarjolla (vaate) niin laitankin niistä sulle meilii en täs viitti .
Vilimarika sanoi…
Mulla onkin iso kuppikoko. Sinne mahtuu kyllä. :D