atc-vaihtoa ja vanhaa kurkumaa



Eilispäivän postipoika oli kurkistanut saamaani kirjekuoreen. Tuollaisena se repsotti auki minulle tullessaan. Siis teipattu kuori, vaan ei tuossa kyllä teipit kohdallaan ole! Sitä saa taas miettiä, missä vaiheessa teipit avattiin tai aukesivat. Lajittelukoneessa vai postihäkkivaunussa vai jakajan kärryssä... No, joka tapauksessa olen siitä todella hyvilläni, että Kotilaiska, jolta siis kuori tuli, oli paketoinut lähetyksen sisällön lisäksi muovipussiin!


Muovipussi oli sen verran suuri, ettei se ollut luiskahtanut tuolta kuoren reijästä ulos. Huh huh! 
Muistinkin, että atc-kortteja olisi tulossa, joten pikainen silmäys, onko kortit tallella? Huh, pienempi kuori löytyi! Atc-kokoa! Älä siis Kotilaiska itseäsi mollaa! Päinvastoin, hyvin pakkasit!



Ja kylläpä olikin vaikka ja mitä paketissa! Vanhasta Nyyrikistä lähtien aina leimasimiin asti!
KIITOS!!!


Ehdottomasti suosikikseni nousi noista tarvikkeista tämä leimasinsetti, sillä en ole koskaan, ikikuuna päivänä, nähnyt näin pieniä kirjaimia leimasimissa! Saatikka, että kaikille kirjaimille on oma kuvansa! Ja heti palasin ajatuksissani eka luokan pulpettiin opettelemaan aakkosia. :)
Siis tää on IHANA!


Ja nämä atc:t... Heti kun näin ne Kotilaiskan blogissa, ajattelin, että siinä on minun ajatukset pistetty korteiksi! Ja että tuollaiset kortit haluan kotiin ja kehyksiin tai jotenkin esille! 
"Emmekä koskaan halua olla niin vanhoja, etteivät kätemme jaksa kohota toistemme kaulaan"
"On ruokaa ja rakkautta, rikkautta ei ole, mutta sitäkin ilman tulemme toimeen".

Kiitos näistäkin! Pääsevät esille kotiimme.


Eilen tein tilaustyönä kaulakorun, tänään siivosin blogistani tuon oman esittelysivun/toivelistani. siivota pitäisi varmaan myös maustekaappi, sillä tällaisen sieltä löysin:


Hmm.. Vanhaksi mennyt 9 vuotta sitten... 
Ja sitten minä vielä väitän, että käytämme mausteista ruokaa... Hmm
:D

Ei taida Kurkuma olla suosikkimme. 

Koko perheen yhteinen viikonloppu. Jääkiekkoa ja euroviisuhuumaa!
Huumaavaa viikonloppua teille kaikille!

Viltsu







Kommentit

Tuula sanoi…
minä löysin lääkekaapista nasolinin vuosimallia 2008 ;)
Ihanat nuo aakkosleimasimet. Itse näen pääni sisällä noista tehdyn muistipelin!
MerjaHannele sanoi…
Mulla on tuota aakkosleimaa papereina, haluatkos?? ei tuu itellä käytettyä. Muuten laitoin vahingossa vanhaan postaukseen vastauksen ja huomasin vasta jälkeenpäin. Tuossa alhaalla pikkukuvissa oli vanhojen postausten linkkejä, siitä syy. Mulla vähän huono päivä tänään.. Yritän olla koneella, josko täältä piritystä. Säässä ei kyllä ole valittamista!
Vilimarika sanoi…
Tuula, teillä ei sitten nuhaa ole ollut ihan äskettäin. ;) Ei vaineskaan... Hassua, kuinka sitä kaikkea tuollaista ylläriä löytyykään joskus jostakin "piilosta". vai liekkö se se jemma?

MerjaHannele, ihmettelinkin, jotta miksi tätä päivää epäilit mulla huonoksi, sillä olen iloinen kuin pieni räystäspääskynen. Muutenkin nuo kirjoitukseni kannattaa ottaa pohdintoina, ei tunteinani sillä hetkellä. Esim. tässä lähi viikkoina olen käynyt läpi teemaa, mikä raivostuttaa minua, enkä tarkoita, että olisin raivonnut sillä hetkellä. :D
Nythän teemanani on "sielun rauha". Jos nyt sattuisi tulemaan jokin katastrofi, kirjoittaisin silti tästä teemasta. Joten... Älkää ottako liian vakavasti tai niin, että nyt ja just ja heti ja aina näin.

Se paperi kiehtoisi kyllä. Mitäs haluaisit siitä tilalle?