KIITOS TEILLE KAIKILLE!


Kävijälaskuri rouskuttaa 33030 kävijää. Ihan hieno juttu! KIITOS! En olisi uskonut, että Verstaan jälkeen kukaan löytäisi tänne. Saatikka, että uusia lukijoita tulisi ja pysyviä lukijoita vieläpä! Ihan mahtavaa, että blogillani on sekä vakkarilukijoita lähes 70 kipaletta että satunnaisia kävijöitä sekä piilossa lukevia lukijoita. Kiitos kuuluu teille kaikille!

Niin paljon mahtuu tähän bloggausaikaani. Tuntuu, kuin vasta olisin Verstaan pistänyt pystyyn haparoivin käsin. sitten se vuoden jälkeen tuhoutui Vuodatuksen töpätessä ja muutin Bloggeriin ja samalla muutin blogini Inspirationiksi. Tuttavallisemmin Inspikseksi.

Haaste oli aiemminkin jo, mutta tässä ajan kuluessa Inspis-haastekin sai oman blogin, jonne pääsee tuolta yläpalkista. Muutoksia siinäkin oli. Ensin kortteja, sitten kaikki kävi käsitöiden saralla ja lopulta vain paperiaskartelu kokonaisuudessaan. Kaikki ne muutokset tulivat lukijoiden pyynnöstä. Ihan niinkuin oma bloginsakin ja Inklinkz-nappulan jääminen pois ja osallistuminen pelkästään kommenttia jättämällä. Uusin muutos lienee DT-rinki ja sponsoroidut palkinnot! Huippua!

Blogissani olleet työt olivat kaupan, mutta tokihan kaikki hukkui uusien postausten taakse. Siksipä muokkailin ja kääntelin ja tein parhaani sen eteen, että halukkaat saisivat yksinkertaisemmin ja helpommin katsella, mikä on vapaa tuote ja mikä jo mennyt. Sitä varten syntyi Inspis-kauppa, mikä omassa blogissaan toimien on saanut kiitosta sekin.

Sama pätee atc-kortteihini. Joskus oli niin paljon atc-kortteja vapaana vaihtoon ja vaihtojen suhteen hiljaisempaa, että päätin tehdä atc-tuplat. Silloin sai yhden kortin sijaan vaihdossa kaksi. Kahdesta kortista sai 4 tilalle jne. Kortteja meni ja vaihtarit hupenivat. Mahtavaa! pikkuhiljaa olen kasaillut uutta vaihdettavaa atc-vaihtosivullekin. Atc-korteille on Picasa-albumi olemassa, joten helpottaa se vaihtaminenkin, kun ei ole yhtään jo mennyttä tai varattua korttia siellä albumissa. ei siis kannata blogistani valkata kortteja, vaan nimenomaan tuolta yläpalkin vapaat atc-kortit-sivulta.

Postaukseni ovat sekä ihastuttaneet, vihastuttaneet ja pysähdyttäneet. Jonkun mielestä olen rohkea uskaltaessani puuttua asioihin ja kirjoittaa niistä suoraan. Joku taas on ottanut lukemansa henkilökohtaisesti, vaikkei kenestäkään teistä olekkaan kirjoitettu, ellei sitten positiivisesti ja nimenomaan nimen kanssa silloinkin. Hassuahan se on huomata, kuinka eri tavalla jokainen ottaa lukemansa. Joku käsittää heti, että kirjoitan yleisesti tai itseni elämää, menneisyyttä tai mitä minä itse olen. Joku taas alkaa tutkia omaa peilikuvaansa ja pähkäilee, kuinka on mahdollista, että Viltsu tietää tällaisen salaisuuden?! Joku taas kohauttaa olkiaan ja ajattelee, ihan sama. Joku ei edes lue. :D Niin ja se tulkinta... Kun kirjoittaa hyvää, joku ottaa pahana. Nämä kaikki tällaiset johtuvat juuri siitä, että me kaikki olemme niin erilaisia ajatuksiltamme, olemuksiltamme ja eri maailmoissamme. Lisäksi kirjoituksista puuttuu eleet, ilmeet, äänensävyt ja kaikki se, mikä puhuessa viestisi, että nyt se Viltsu puhuu hyvällä, nyt suree itseään ja nyt suorastaan inhoaa mennyttä aikaansa. Tai jotain sinnepäin. Tai jos kerron esimerkkinä, kuinka jokin tietty haaste vaikkapa oli suvaitsevainen ja hauska, ettei nipotettu liikoja, voikin toisesta kuulostaa siltä, että kirjoitan nimenomaan käänteisessä muodossa. tällaista on sattunut. Valitettavasti.  Myös se, kuinka samanlaisia kaikki me olemme... Siksi minun tarinani voi kolahtaa sinuunkin. Tunteita kuitenkin on synnytetty ja ajatuksia herätetty.

Kuten olen kirjoittanut, tulen jatkossakin kaivamaan pintaa syvemmältä. Tulen pohtimaan asioita eri näkökulmasta. Kertomaan MINUN tarinaani. Jos se SINUUN kolahtaa, se ei johdu minusta, vaan siitä, että ehkä sinä itse heräät lukiessasi minun kirjoitustani. Minä en kirjoita rivien välistä. Enhän edes voi normaalistikkaan sietää puheessakaan sellaista! Raivostuttavaa! ARGH! Siispä jos kirjoitan MINÄ se silloin on MINÄ. Ja jos kirjoitan joku muu, silloin se on joku muu. Vaan kun en muiden tekemisiä ala täällä puimaan, jos kyseessä ei ole täysin random tai tuntematon henkilö. Muistakaas se! Ketään en loukkaa tahallani. Kenenkään ei tarvitse miettiä, onko tuo hänestä tai tuleeko olemaan.

Runoilen ja olen aina runoillut. Se on osa minua ja tapa käsitellä asioitani. Päiväkirjaani. Runoni ovat henkilökohtaisia vaikka niitä täälläkin osan tuon julki. Ne ovat silti minun omia asioitani. En siis halua joutua tilanteeseen, että minun vastaani tulisi minun runoni jossakin muualla. siksi en halua kopioitavan niitä. Ihan kuin mitään muutakaan tekstiäni tai kuviani. Ei ilman lupaani. Luvan saa vain harvoin johonkin tiettyyn kisakuvaan tai sopimuksen mukaan yhteisiin kuviimme. Kysykää lupa ensin!

Vilimarika on salainen nimimerkkini. en tietenkään ole oikeasti sen niminen. Oikea nimeni, asuinpaikka ja muut tunnistettavat tiedot ovat salaisia. Eihän minun tietojani ole edes väestörekisterissä, miksi sitten blogissanikaan?! Minut tunnetaan nimellä Vilimarika tai Viltsu näissä blogipiireissä. Se riittäköön. En minä mitään salaa. Voisin hyvin itseni puolesta ollakin nimelläni ja kuvallanikin täällä, mutta elän piilossa, maan alla. Turvaan niin oman ja rakkaani turvallisuuden. Siksi esim. kommenttisi tulee näkyville vasta, kun minä ensin luen ja hyväksyn sen. annetaan kaikkien kukkien kukkia ja kunnioitetaan toistemme yksityisyyttä. Joidenkin enemmän, joidenki vähemmän tarpeensa mukaan.

On minulla muitakin toiveita, kuin vain identiteettisala. Toiveistani voit lukea tuolta Vilimarika-sivulta. Ihan mieletöntä, kuinka toisinaan minuun otetaan yhteyttä ja kysellään, haluaisinko vaihtaa jotain tai ostaa tai että vastaanottaisinko lahjoituksena! IHANIA OLETTE! Mielummin vaihdan/ostan/otan teiltä teille turhaa, kuin käyn kaupasta massatuotantoa hakemassa suurella rahalla. Sitäpaitsi ei mulla sitä rahaa ole ylimääräsitä juurikaan. Yritän sen 10e kuussa ottaa itselleni, mutta eipä se aina onnistu. Vähävaraisen elämää, sairautta, työkyvyttömyyttä... Sitäpä sitä.

33030 kävijää... Se on huikea saavutus! 742.s julkaistu teksti tässä syntymässä. Kuukaudessa blogissani on 3000-4200 kävijää! Ihan hirmusesti! Jotenkin minun täytyy teitä kiittää! Muutenkin, kuin vain hehkuttamalla! Arvontoja löytyy mm. Inspis-haasteesta tai kaupan puolelta, joten laitan tähän muutaman ilmaisen lahjan. Ottakaa TÄMÄN POSTAUKSEN KUVAT, jos haluatte. Vapaasti käytettävissänne.

KIITOS TEILLE! OLETTE TÄRKEITÄ, IHANIA, RAKKAITA! Halauksia kaikille! Sinullekin! Niin juuri! SINÄ SIINÄ! Hali!





SAA OTTAA

SAA OTTAA

SAA OTTAA

Kommentit

Sirutuuli sanoi…
Onnittelut tästä virstanpylväästä :)
Jossain kohtaa mie löysin blogisi, luin monta postausta ja jäin lukijaksesi. Kaikki päivitykset luen syötteenlukijan kautta, en ole varma, näkyykö miun naama tuolla lukijat-laatikossa :)
Vilimarika sanoi…
Kiitos!
Kiva, että jäit lukijakseni. en huomannut kuvaasi lukijoissa, joten saattaa olla, että olet esim. salainen lukija tai sitten et ole klikannut lukija-nappia. molemmat mahdollisia. :)
On aina ilo kuulla, että tekstini oikeasti kiinnostavat jotakuta. Että niitä jaksaa lukea. etten ihan turhaan höpise omiani. :D
MB sanoi…
Minäkin vielä jopa vielä lomallamme luen sinun blogisi, silä se tuo voimaa myös minulle.
Onnittelut suuresta suosioista. Täällä blogissasi on aina kiva piipahtaa