Sanahirviö-geimi, uuden alku osa 2

Nythän decoa ei enää rakennella kasaan, ellette itse halua. Nyt tehdään atc-kortteja. :)

Tänään pahoittelen ensinnäkin myöhäisempää julkistamista teemalle, mutta selitys on se, että nukuin aamuun saakka, sitten aloin selvitellä lapseni asioita sairaalan suhteen ja nyt sitten olen joutilaana tekemään atc-askareita.

Tämän päivän teema kuuluu näin: ENKELI TAI KUKKIA!


Minun ATC-korttini on tällainen KIITOKSEN ENKELI
siivet piirtelin sille itse. 

Korttipohjan sain Mökkihöperöltä alunperin ja se näytti tältä:

Tänä aamuna kuuntelimme sängyssä maatessamme, että mitenkäs se postilaatikko kolahtikaan niin napakasti siihen aikaan? Sitten, kun vihdoin kömmimme ylös ja kävimme kurkkaamassa, ovella oli kuori. Kuoren ikkunasta pilkotti tupsukorvat! :D

Silloin arvasin, että kyseessä on rahapussi. 
Kuoren avattuani pöllö olikin kilisevä. WTF?
Mitähän simpukoita siellä onkaan sisällä?
avasin rahapussin. 
Siellä kurkkasi Hesen juustohampurilainen minua.Tai oikeastaan koko ateria! :D
Ja kun lisää kaivelin pussukkaa, kolikoita juuri saman verran, kuin hampurilais-aterialla hintaa! 
JEEEE!!! Mä saan sen haaveilemani hampurilais-aterian!!!

IHANAA! 

Kiitos Mökkihöperö!!!




Nyt sitten postiluukku kolahti uudemman kerran. Postipoika toi Amalian haasteesta voittamani Tiimarin sponsoroiman palkinnon. AI JUKRA!!!

Katsokaa!


20euroa! 

...Pomps pomps pomps...




Kommentit

Maca sanoi…
Onnea sinulle lisää!!! Minulla on myös arvonta, joten käyhän kommentoimassa.
Maca sanoi…
Kävin koiraa ulkoiluttamassa ja tein sitten tämänpäiväisen kortin.
SatuKoo sanoi…
Onnittelut :) Ihana kisu <3