tekosiani

Kaunis esiliina tupsahti postiluukusta sisälle. Ihanaa! Olin voittanut sen Kamarin nurkan arvonnassa. Kiitos Liisax! Niinhän se on, että ellei osallistu, ei voitakkaan. Turha se on kitistä, ettei koskaan voita mitään, jos ei ole viitseliäisyyttä osallistua mihinkään. Eri asia se sitten on, jos yrittää ja yrittää, muttei voita. On ainakin mahdollisuus voittoon. Samahan se pätee monissa muissakin asioissa.


Muutama kortti tekosiani tässä loppuun.
Atc: sovitus



Atc: kesäkuu 2013


Postikortti


Ja toinenkin mokoma. Tälle on jo tarkoituksensa. Lähtee piristämään iäkkäämpää naista. :)


Kommentit

Unknown sanoi…
Hienoja kortteja. Joo, niin mä aattelinkin, ettei ne kommentit ehkä tulleet perille kun jotenkin oudosti käyttäytyi se homma :). Mun ois pitänyt vielä kirjautua sisään, että ne ois näkyneet, mutta eihän mökkihöperö kaikkea tajua :).
Maca sanoi…
Kivoja kortteja, voitot ovat aina mukavia.
Susanna sanoi…
Moi Viltsu! Ihanat kortit! Olisi kiva jos voisin vaihtaa sovitus ja kesäkuu kortit. Onnistuisko? Mä teen viimeistään viikonloppuna uusia kortteja...
Upeita kortteja olet tehnyt. Kiitos ihana ystävä upeita korteistasi. Mieheni unohti pudottaa kirjeesi postiin eilen, joten se tulee varmaankin huomenna.
Vilimarika sanoi…
Voi Sussu, meilillä sua viskasin ja naurussa suin. :D toinen noista jo tulossa sulle yllärinä, toisenkin vaihdan ilomielellä. :D

Enkuliini, älä huoli. aina en minäkään saa heti liikkeelle, mutta hyvää kannattaa odottaa vesi kielellä. :) Itsekin olet Ihana ystävä!
Susanna sanoi…
Hihii! Osasitpas tehdä mulle hienon yllärin! Luet tosiaan mun ajatukset kun tiedät mistä tykkään :D
Vilimarika sanoi…
Juu, mulla on se sun voima-kristallipallo, josta katson sinua ja muutamaa muutakin. ;) Siltä se välillä ainakin tuntuu. :)
Kotilaiska sanoi…
Oi, täällä oli lisää ihanuuksia