Korulippaan aarteitani


Olen raottanut teille korulipastani. Tänäänkin on sen aika. 

Kullan kimallusta ja ruskeita sävyjä. Näyttävä, upea kaulakoru ja kultaiset korvikset punaisilla rubiineilla. Molemmat olen saanut lahjaksi ystäviltäni. Ihania!


Murusen tekemiä koruja. Tekee tilaustyönä muillekin. ;) Vink vink.
Kaupassa on vielä kahdet korvikset tarjolla... :)
Mutta siis minulla itselläni on kaulakoru, rannekoru ja parit korvikset. Löytyy myös sormus, mutta siitä kuva alempana.


Siis tässä. Design Murunen. :)



Nominationitkin ovat korulippaassani. Teräs ja kullattu. Palasia olen 2 kuvallista saanut. 

Tällaiset aarteet tänään. Lisää luvassa. :)

Ihanaa alkavaa viikkoa!

p.s. Olen palailemassa reissusta... ;) Ankaraa biletystä takana. Kakkuja, herkkuja, ties ja mitä! Nam nam nam! Olen nauttinut ja juhlinut ja syönyt ja paisunut! Poks.

Kommentit

Tuula sanoi…
Minulla kuvapalasia kertynyt sen verran, että kohta kaksi ranneketta kasassa. Tosin osa toisen rannekkeen palasista on sellaisia, joista on lähtenyt kirjain irti. Kaikilla on minulle suuri merkitys. Meidän nimet, hääpäivänä kaasoilta saatu pala, sininen kivi, jonka vieressä kirjain E ja vaaleanpunainen kivi, jonka vieress kirjain I :) --- Ehkä siihen vielä joku kivi ja kirjain mahtuisi??? ;D
MB sanoi…
juhlittu sitä olemme mekin ja mukavaa viikkoa sinulle.=)