Tarina onnellisesta lehmästä osa 6.

ATC: kukkakedolla

Nyt Irmeli oli vapaa ja se nautti olostaan kukkakedolla.
Se nautti ankkapesueen katselusta, kukkien tuoksusta, mansikoiden maistuvasta mausta...
Irmelin uusi elämä oli rentouttavaa ja huoletonta. 
Ei huolia, ei kilpailua lypsyrobotista.



JATKUU...

Kommentit

Maca sanoi…
Onnellisen näköinen Irmeli-lehmä!
Kotilaiska sanoi…
Mä niin rakastan tätä Irmeli-lehmää ja sen tarinaa. tietkö et mun toiseks nimeks piti tulla Irmeli mut väestörekisterin ukko krapuloissaan sössi ja must tuliki Inkeri. Nii et tää on tavallaan mun oikeen minäni kaima ja niin kovin mun oloinen muutenkin
Noitä "sössittyjä" nimiä olen kuullut muulloinkin. Onkohan se kovinkin yleistä, ettei loppujen lopuksi lapsen nimenä olekkaan vanhempien päättämä nimi vaan jonkun "sössijän"?

Meissä kaikissa sitä paitsi asuu pieni, onnellinen lehmä. ;)