Päivän meikkki-rutiinit


Viime yö meni blogissa, ja aamu oli sitten sen verran vaikea, että nuutsasin kelloa kahdesti. Oli pakko herätä kuitenkin aamulla, sillä oli sovittu tapaaminen,  ostaja hakisi meiltä tuotteensa. Puoli tuntia sovitun ajan jälkeen tuli FACEBOOKISSA viesti, että enpäs tulekkaan. Voisitko TUODA minulle ne tuotteet!
Hmm... "Vain nouto" tai "Vain postitus" ei ole sama asia, kuin kotiinkuljetus. Kotiinkuljetuksen toki saa postin kautta, muttei samaan hintaan. 

Eihän minulla ole ajokorttia edes, joten kalliiksi se tulisi, jos minä lähtisin bussilla ajelemaan ympäriinsä. Ellei ole muuttunut bussitaksat, niin menopaluu maksaa 6,60€. Eikä minulla sellaiseen ole aikaa edes. Olen sitäpaitsi lopettanut ne treffaukset kylillä, koska turhan monesti tuli oharit. Ihan niinkuin tulee kotoa haussakin. Tässä sentäs en minä menetä niitä bussimaksujani. 

Olin jo siis aamulla hereillä ajoissa ja päätin näyttää ihmiseltä, tai enemmänkin naiselta. Siispä päivän normaali meikkaus ja siistimmät vaatteet. Saatan pitää joskus meikittömiä päiviä eli ns. FACE WITHOUT MAKEUP-DAYS. Ja vaatetuksena kaftaani tai vastaavaa.

Tässä arkimeikkitarvikkeeni. Näyttääpäs se suurelta määrältä kosmetiikkaa! Ja sitähän se onkin. 
Tämä naamatauluni vaatii näin keski-ikäisenä ja väsyneenä sairauden uuvuttamana ehostusta ollakseen näyttävä. 


Sekoitan BB-voidetta ja päivävoidetta keskenään, jolloin saan kevyen ja hyvin levittyvän hoitavan värivoiteen. En siis tunge ihohuokosiin tuplaten voiteita. 

Silmänympärysiholle Joe Blascon valoväri. Puuteri kiiltäviin kohtiin. Poskipäille Elfin korostusväri. 

Kulmat Oriflamen kulmavärillä. Luomiväri on myös Elfiltä. Ripsari Scandaleyes ja Nivean kajal. Tuo Nivean itseteroittuva kajal onkin kestosuosikkini. 

Sitten vielä hiusten laitto ja uusi suosikkini on Klippoteket-kuivashampoo&Muotoilu. 


Elfin tuotteet ovat laatua ja edullisuutta samassa paketissa. 


hyvin hyvin hyvin harvoin käytän huulipunaa tai -kiiltoa. Käytän enemmänkin Himalaya Herbalsin huulirasvaa, jossa kiilto mukana. 

Himalaya tuotteet ovat suosikkejani myös. Oikeastaan kaikki tuotteet, joita nyt käytössäni on, ovat suosikkejani, sillä olen raa´alla kädellä hävittänyt ne, mille ei ole käyttöä tai mitkä eivät sovi iholleni.
Sama pätee hajuvesissä. Pois vaan, jollei tule käytettyä. Haluan kaappiinni ne tuoteet, joista saan iloa. 

Onko sinulla suosikkeja? 
Your favourite make ups? 


Kommentit

Tiia Koivusalo sanoi…
Aarghhh kaikenlaista hiihtäjää tänään liikenteessä! Kummia nuo ihmiset kerrassaan. Kivoja meikkejä sulla, tuo Himalya huulirasva on ihana. <3

Kivaa keskiviikkoa silti <3
Näitä riittää, hiihtäjiä. Kun ei yhtään kunnioiteta toisia ja toisten aikaa. No, onneksi ei ollut peruuntuneita menoja mulla.
Hyvää viikon keskiosaa sinullekin, ystäväinen
Maca sanoi…
Elämä on yleensäkin outoa nykyaikana.Minun meikeihini kuuluu päivävoide, joka on tällä hetkellä Niveaa, Lumenen peiteväriä ja nenään vielä Lumenen puuteria(ei oikeaa, mutta laitetaan sienellä). Siinäpä se.En ole koskaan oppinut/tottunut meikkaamaan.
Eipä sitä kaikki tykkää meikata. Meillä Murunen ei käytä edes noinkin runsaasti, mitä sinä. 😉kukin oman maun mukaan.
Mun lempituotteita on: Lorealin musta vedenkestävä mascara, lumenen natural luomiväri, nivean kajal ja rimmelin meikkivoidekynä.
Mulle tuli synttärilahjaksi mm. Lumenen Blueberry-luomiväri ja pakko myöntää, että on hyvä!