Etä-chakrahoitoa, ARVONTA ja Sielunpaja

Ihana päivä takana. Blogin siivouskin voi olla hauskaa puuhaa, vaikka kuvien etsintä muualta somesta teettääkin työtä. Olen löytänyt postauksia, joita en enää muistanutkaan ja mietin, kuinka aika rientää. Samoin kummastelin, kuinka jo 2012 minulla oli joissain postauksissa kymppitonni rikkoutunut kävijämäärissä, vaikka kuvatkin olivat pieniä ja epäselviä. Vuosi myöhemmin lähestyttiin jo 40 000 kävijän rajaa parhaimmillaan. 

Onneksi kirjoitin sen kaiken silloin muistiin. Voin nyt jälkeenpäinkin haukkoa henkeä kuin kala kuivalla maalla ja olla ylpeä siitä, että jotain minun on täytynyt tehdä oikein. Te olette kuitenkin se, jotka olette mahdollistaneet muistot, blogini jatkuvuuden sekä sen, että tarinaa riittää. Olen todella iloinen jokaisesta kommentista, jokaisesta vaihdosta kanssanne, jokaisesta yksityisesti lähetetystä viestistä...


Palatakseni tähän päivään. Kävimme Murusen kanssa Subit ja lähdimme kissojen kanssa pihalle retkeilemään. Carlosille se on sen verran uusi asia, että pelotti vielä, mutta ulkoilma-konkari Luis ison pojan elkein kävi rauhoittelemassa pienempää veikkaa. Molemmat antoivat pukea valjaat helposti, oikeastaan Luis jopa tiesi, mitä se tarkottaisi. Niin oli valmiina heti eväslaukun päällä matkaan lähdössä.  Rakkautta <3 

Rakkautta sekin on, että kumpikin hoivaavat myös meitä ihmisiä, jos olemme sairaina. Jokin vaisto tai kuudes aisti kissoilla on. Ja tällainen erityisherkkä sielukas nainen vieläpä kuten minä olen, tunnen kissoilta tulevan auran voimakkaasti ympärilläni. Kun me ihmiset olemme hyviä heille, he ovat hyviä meille. 


Herkkyys on seurannut minua äidin kohdusta saakka mukanani. Usko kohtaloon ja enkeleihin, luottamus chakroihin, kristalleihin ja kundaliiniin tai vahva aistimus siitä, että on olemassa muutakin, kuin mitä näemme silmin. Ei siis laisinkaan outoa, että löysin itseni etä-chakrahoidosta.

Olin yhteydessä Sielunpajan Marjaan, joka on sekä ystäväni että aloitteleva intuitiivinen energiahoitaja. Marja on ottanut chakrahoito-asiakkaita vastaan omassa kotonaan Joensuussa, mutta tällä hetkellä tekee lähinnä etähoitoja. Koska etähoito sopi minullekin paremmin, halusin kokeilla, miltä se tuntuu. Niinpä sovimme  etähoitoajan molemmille sopivana ajankohtana.


Chakrahoidossa hoidetaan chakroista muodostuvaa näkymätöntä energiakehoa, jonka tasapaino vaihtelee sen mukaan, mikä on sen hetkinen elämäntilanteemme, tunteemme, ajatuksemme jne. Chakrojen tasapaino  tai epätasapaino vaikuttaa vähintäänkin  yhtä paljon mielialaamme ja oloomme kuin fyysisen kehon kunto. Itse olen chakroihin perehtynyt Sahaja joogan kautta, joten mistään vieraasta asiasta ei ollut minulle kyse. Silti varsinainen toisen tekemä chakrahoito minulle oli uutta. 

Odotin, toivoin, uskoin ja olin jännittyneenä ihan hiljaa. Yritin rentoutua, kuulostella...
Oletin, että herkkänä ihmisenä koen jotain mullistavaa, josta Marja saa aistimukset. Ehkä alkaisin itkemään tai kenties tuntisin Marjan hoidon kihelmöivänä kutinana koko keholla tai jotain. Mutta ei, mitään ei tapahtunut. Totta kai se oli petymys ja olin varma, että ei Marjakaan ole saanut minulta mitään viestiä chakrojen, kristallien ja oraakkelikortin kautta. Mainittakoon tuosta kortista, että annoin luvan nostaa minulle kortin. Se ei ole pakollista, eikä välttämätöntä hoidon toteutumiselle.

Pari viestiä vielä laitoimme toisillemme, ja Marja siinä kertoikin sitten, ettei välttämättä etähoidossa asiakas tunne itse mitään. silti hoito olisi onnistunut. Riitti, että olin antanut luvan hoitoon ja olin vastaanottavainen sille. Hän lupasi kirjoittaa seuraavan päivän aikana minulle koosteen siitä, mitä hän sai minusta selville. 


Koosteen saatuani olin pyörällä päästä. En ollut uskoa lukemaani, mutta siinä ne sanat olivat edessäni ja täysin sellaisina, mitä sielunpajan ihana Marja oli minusta irti saanut. Kattava analyysi. En halua omaa sisintäni julkisesti avata, mutta Marja avasi sen ihan ilman kertomistani. Hän ei ole mistään voinut saada selville kaikkea sitä hyvin henkilökohtaista, kuin ainoastaan enkeleiden kautta chakrahoidossa! 

Hoito oli siis onnistunut ja Marjalla oli nyt antaa minulle tarvitsemani tiedot paremman kanavoinnin tueksi. Koska yhden chakran kohdalla oli erityisesti heittoja "normaaliin", aiomme tehdä toisenkin chakrahoidon vielä myöhemmin. Minua kun kiinnostaa tietää, onko se korjaantunut vai ominaista minulle. Opin itsestäni paljon ja oli oikeastaan pakko pysähtyä miettimään itseäni ja elämääni. Vaikeimmatkin asiat kohdattava ja tehtävä ratkaisuni ihan itseni parhaaksi. 

Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa tästä chakrahoidosta, kuin että minulle se osui ja upposi ihan täysin ja tunsin jopa itseni hyvinkin pieneksi ihmiseksi sillä hetkellä, kun koostetta luin. Jotain suurta ympäröi meitä ja siitä sain jälleen konkreettisen muistutuksen. Voin suositella lämpimästi Marjan etähoitoja. Ole rohkea ja ota yhteyttä häneen sopiaksesi oma chakrahoitosi.
Sähköpostitse sielunpaja@hotmail.com tai Sielunpajan Facebook-sivun kautta


Sielunpaja on muutakin, kuin vain etähoitoja. Löydät netin kautta Sielunpajan blogin, jossa kerrotaan toiminnasta tarkemmin. Tarjolla on mm. chakrakoruja, jotka tasapainottavat energiakeskuksia eli chakroja. Lisäksi Intuitiiviset luennat, jotka itseänikin kiinnostavat ja aionkin sen vielä kokeilla myöhemmin.

Marja on myös herkkyytensä lisäksi uskomattoman lahjakas monella alalla. Hän suunnittelee ja ompelee todella lumoavia ja uniikkeja  vaatteita haltijattarille, rauhan keijukaisille ja muille rohkeille oman elämänsä sankarittarille, ja näitä vaatteita löydät blogista myöskin.

Monitaituri maalaa huikeita tauluja ja tekee myyntiin saakka postikortteja, jotka ovat laadukkaita, kiiltäväpintaisia taidekortteja. Nämä kortit ovat tunnelmaltaan ja teemoiltaan voimaannuttavia, energiavärähtelyä nostavia taideteoksia. Kortteja näet tässäkin postauksessa.

Ja koska niin kovasti innostuin tuosta kokemuksestani, halusin itselleni myös Marjan ihania kortteja. Osan pidän itselläni ja laitan niitä esille kotona voimakorteiksi. Marjan kanssa sovimme myös, että teen arvonnan, johon hän antaa kortteja palkinnoksi. Niinpä nyt on toukokuun arvonnan aika.



ARVONTA
Palkinto: 3 kpl:n setti Sielunpajan taidepostikortteja
Palkintoja arvotaan 2 kappaletta !



  1. Osallistut arvontaan kertomalla ajatuksiasi chakroista tai muuta aiheesta mieleen tulevaa.
    Anonyymit jättäkää nimimerkki, josta teidät tunnistan mahdollisesti voiton osuessa kohdallenne.

  2. Lisäarpa kaikille julkisesti blogini jakaville. Julkisella tarkoitan, että esimerkiksi instagramissa tai facebookissa jako on julkinen, eikä suljetulle ryhmälle. Jaossa voit käyttää postauksen viimeisenä olevaa arvontakuvaani. 
Arvonta on 1.6.2017 saakka voimassa ja voittajan nimi julkaistaan täällä Inspirationissa Toukokuun arvonnan voittaja-postauksella. Olethan siis kuulolla ja laitat voiton osuessa viipymättä osoitetietosi minulle. Kortit ovat siis minulla jo odottamassa voittaja-kaksikkoa.

Yksi kuva tässä postauksessa on otettu Sielunpajan blogista Marjan luvalla.  Kuvassa on Sielunpajan vesileima. Ethän jaa sitä kuvaa eteenpäin.
Kaikki loput kuvat ovat omiani ja  alimmaista arvonta-kuvaa saa jakaa muillekin. 


Onnea arvontaan ja voimauttavia hetkiä blogiemme parissa.

Kortit saatu sekä itselle että arvontaan jaettavaksi

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta, täysin uutta ja varmasti hyödyllistä ja katseen avartavaa.

:-)

Naurajatar@suomi24.fi
Sara sanoi…
Mielelläni testaisin ja sitten vasta muodostaisin mielipiteeni. :)
Unknown sanoi…
Mielenkiintoista. Kaikkea sitä onkin!
Sude sanoi…
Sain asiaan perehtyneeltä naapuriltani chakrahoitoa ja epäilin sen tehoa ensin, mutta sitten aloin itkemään aivan hillittömästi. Hoidon jälkeen olo oli kevyt ja iloinen. Olihan sen tehoon uskottava, kun niin voimakkaasti vaikutti. Yhdellä arvalla mukana
Anonyymi sanoi…
Kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta. Olisi kiinnostavaa kokeilla. :) Yhdellä arvalla mukana.

- Saraana
Erika sanoi…
Kävin pari kertaa chakrahoitajalla ja vaikka olin aluksi aika skeptinen, vapautui siinä jotain tunteita, koska välittömästi hoidon jälkeen itkin pari päivää aina vähän väliä. Myöhemmin olo sitten tasoittui. Olisin kiinnostunut enemmänkin lukemaan chakroista ja muista vastaavista asioista. Osallistun yhdellä arvalla. 3rikatms(at)gmail.com
Marja-Liisa sanoi…
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja olen utelias kokeilemaan, vaikka toisaalta sitten epäilenkin. Ehkä juuri nyt olisikin sopiva hetki, kun on rankkoja juttuja takana. Yhdellä mukana.
Sanna P sanoi…
Voi että, miten kauniita, mun näköisiä kortteja! <3 Olen itse liian skeptikko chakra-juttuihin :D Yhdellä arvalla mukaan. kaljukeiju@gmail.com
Sude, tuo kuulostaa juuri siltä, mitä itsekin odotin. Jokainen toki reagoi eri tavoin, mutta vastaavaa olen kokenut Sahaja joogassa chakroja tutkiessani.
Saraana, sitä tämä todellakin on! Suosittelen !
Erika, etenkin jos on energiakeskukset ja kanavat ovat tukossa, reaktio voi olla voimakas. Onhan se selvää, jos tukos poistuu ja tilalle tulee vapautunut olo. aivan kuten stressin poistuessa tai vastaavaa.
Marja-Liisa, otappa Marjaan yhteyttä, sopikaa hoitoaika ja vapauta energiakenttäsi rankoista taakoistasi. Pienikin hyvänolon muutos on suuri ilo. Usko pois vaan.
Sanna P. kokeile edes. Voit yllättyä!
SirpaH sanoi…
Kertomasi kuulosta mielenkiintoiselta, vaikka olen vähän ennakkoluuloinen kaikkea tommosta kohtaan. Yksi arpa.
Sirpa, Murunenkaan ei ole uskonut näihin, mutta niin vaan varaamme ajan . :).