Zentagle-vaihtoa ja Insta-voitto

Minulla on tapana osallistua arvontaan aina, kun vaan vastaan tulee sellainen arvonta, missä palkinto on oikeasti kiinnostava ja minkä olisin halukas ottamaan vastaan. en siis osallistu esimerkiksi matka-arvontoihin tällä hetkellä, koska tiedän, ettemme saisi vielä kasaan rahaa matkaa varten. En myöskään kerää ilmaisnäytteinä tuotteita, joilla en tee mitään. Kondomit, tenat ja piilolinssin nesteet ovat saaneet jäädä. Mutta jos vain tarvetta on, silloin arpakuponki lähtee matkaan tai nappaan näytteen mukaan. Sama se, oliko näyte tai arvonta netissä, Instagramissa tai kaupassa. Ja kyllä se niin on, että vain yrittänyt pannaan ja laitetaan. Vai miten se meni? 





Instagramissa oli kilpailu, jossa sai valita, haluaisiko voittaa pinkin vai mintun värisen vahasinetin. Minä laitoin arvontaan mintun ja jäin odottamaan. Olin hämmentynyt ja onnellinen, kun sain viestin, että olin voittanut mintun sinettisetin! 

Hieman jo hirvitti, kun palkintoa ei alkanut kuulumaan. Kauempaakin tuli atc-posti nopeammin, joten olin jo varma, että palkinto olisi kadonnut matkalla. Viesti lähettäjälle ja hänkin oli kauhuissaan. Vielä viikko eteenpäin ja paketti saapui repaleisena ja nuhruisena perille. ONNEKSI sinettitarvikkeet olivat ehjät ja moitteettomassa kunnossa. Huh. 




 Tein Täti Punaisen kanssa ylläri-atc-vaihdon. sain yllärin todellakin, sillä yhden kortin sijaan tuli 4 zentagles-korttia! Huomasinkin, että meille tämä oli eka vaihto. Ihastelen Täti Punaisen korttilaatua sekä zentagles-taitoja.

Kiitos Täti Punainen!

Kommentit

Mahtava voitto ja juuri oikean värisenä ☺