Runoni rakkaalleni sekä erilaiset selfiet


Vaikka kulkisin maapallon ympäri kahdesti
ja tapaisin matkallani ihmisiä maailman
joka kolkasta,
näkisin minä ainoastaan sinut sieluni silmillä. 

Vaikka kuulisin kaikilla kielillä rakkausrunoja
ja kauniita lauseita, 
kuulisin minä ainoastaan sinut sydämelläni. 

Ja jos minun aistini tuhottaisiin , 
muistaisin sinun kosketuksen ja tuoksun silti ikuisesti. 

Niin minä muistan senkin edelleen, 
kuinka sinua pyysin luokseni, 
vaikken tiennyt nimeäsi.

Minä kirjoitin sinulle runonkin, 
vaikken nähnyt vielä kasvojasi.
Olit minulle tuntematon yhä silloin, 
kun jo tunsin sinun läsnäolosi sydämessäni. 

Ja nyt, kun olet vierelläni myös aamuisin 
ensimmäisen linnunlaulun aikaan,  
valvon minä sinun untasi hiljaa hymyillen. 

Voiko nainen olla näin onnellinen!? 
Minä rakastan sinua, vaimoni.



Sekä runo, että kuva ovat omiani. Näitä ei saa kopioida eikä jakaa eteenpäin muutoin, kuin koko postaus linkittäen ja jakaen nimenomaan blogiani positiivisin mielin jakaen. 

Kommentit

Ihana runo <3 Mukavaa viikonloppua!
Rakkausruno <3 Kaunista viikonloppua Viltsu!