After the divorce ERON JÄLKEEN osa 9: Bae älä ragee

Pasi katsoi minua silmät nauraen, ja kysyi kuiskaten, oliko kaikki hyvin? Mä näytin kieltä hänelle ja nauroin: "Ai tän jälkeen vai?!" Sanoin sen ilmeisen kovaa, sillä exä vilkaisi heti murhaava katse silmissään mua ja Pasia. Pasi naurahti tyytyväisenä ja kuiskasi, ettei me saada jäädä kiinni valheesta exälleni.  Nyökkäsin. Se se puuttuisi, että toi petturi sais tietää etten mä onnistuis miesten kans kuin vedättämällä heitä tai he mua.  Niin, tai ne mun yhden illan leikkikaverit. Niinpä kuiskuttelimme toisillemme sotasuunnitelmaa  hioen ja  näyttäen ulospäin kuhertelevalta nuoreltaparilta.  Mitä läheisemmäksi kävimme toisiamme, sitä punaisemmaksi mulkeron  pää muuttui vieruspöydässä. Hyvä! 


Meidät kaikki keskeytti kimakka ääni; " hei BAE! Ethän sä mulle ragee?? Kuuletsä!?" Se oli se vosu joka yritti herätellä vihaa uhkuvan ja nyrkkiin kätensä puristaneen mielitiettynsä  huomiota sen taakse nousseena ja hartioita hieroen. Exä säpsähti kuin unesta ja hämillään liehitteli nuorikkoaan. Mä ja Pasi purskahdimme hersyvään nauruun ja Pasi matki blondia pikkusormet pystyssä "heiii  baeee, älä rageeee! " . Nauroimme vedet silmissä. Vaikkei exä kuullutkaan mille nauroimme, taatusti näki Pasin eleet ja tajusi, sillä huomasin, kuinka häpeissään hän oli kun yritti hyssytellä tsirpukkaa ja hoki "älähän nyt, en mä sulle, käy istumaan  Siru." Meille ei Pasin kans tarvinnut enempää. Repesimme taas nauruun. Ulvoimme hysteriaa lähestyen "baee, Siruuu, baeee". Ja jos emme tietäisi sen tytön olevan tietämätön kaikesta, epäilisimme hänen yrittävän tukahduttaa meidät, sillä Siru ei mennyt istumaan, vaan kimitti herra kusipään korvaa näpertäen sormellaan, äläkä kysy, mitä hän oikein teki, mut se lause; " Baeee, sano se! Sano mulle se!" Ja estelyistä huolimatta bae joutui lopulta  kähisemään " Kyllä Siru, sinä olet mun höpönassu-pinkkipupu-glitteripeppuni". Muahhhahhaaaa.
Mieti! Yli viisikymppinen äijä ja parikymppinen hurtta. Siinä se vanha äijä yritti olla nuori jälkeen kerran. Onnistumatta. Se niin nolasi itsensä! 


Vihdoin minusta tuntui siltä, että tämä ilta olikin kääntynyt minun parhaakseni. Ja se varmistui siinä vaiheessa, kun lempi kappaleeni alkoi soida tanssilattialla: Diana Rossin The look of love. Pasi näki katseestani kuinka hurmiossa olin. Hän nousi seisomaan, ojensi kätensä minulle, kumarsi ja katsoi silmiini.  Nousin, tartuin häntä kädestä ja hän saattoi minut tanssilattialle. Sen jälkeen en enää tiennyt, mikä oli totta, mikä esitystä, sillä kädet hänen lihaksikkaalla vartalolla, tumma, kiihkoisa katse, hänet toinen käsi hyväili niskaani, toinen laskeutui selkääni pitkin hitaasti mutta määrätietoisen uteliaasti pakarani päälle ja samalla, kun hän kumartui suutelemaan minua, hän puristi pakaraani niin, että äännähdin. En tiedä  oliko se ujoutta,  kiihkoa, jännitystä, kipua vai silkkaa halua. Joka tapauksessa enää en nähnyt mitään muuta kuin hänet, maistoin hänet, hänen miehekäs partaveden tuoksu huumasi minut ja .."PERKELEENPERKELE!". 
WOOOHOU  MIKÄ HITTO SE OLI! Säikähdin ja irroitin otteeni. Katsoimme Pasin kanssa hämmästyneenä viereemme. Oliko se petturi seonnut lopullisesti!? 

  



Kommentit