Blogiton osallistuja huhtikuun atc haaste 2019:aan

Ajallaan saapui, minä taas myöhässä julkaisen. Tässä siis Marja-Riitan atc huhtikuun haasteeseen.




Kommentit

Ihanan keväinen kortti.
Kaunista viikonloppua sinulle Viltsu <3
Anonyymi sanoi…
Have you ever thought about including a little bit more than just your
articles? I mean, what you say is valuable and all. However
think of if you added some great pictures or videos to give your posts more,
"pop"! Your content is excellent but with images and videos, this
blog could certainly be one of the most beneficial
in its niche. Terrific blog!
Aurinkokujalla sanoi…
Sinivuokko kortti kuuluu kevääseen, vihreäkin tausta olis ehkä voinut toimia.
Minä etsin uusia blogeja. Nyt löytyi taas yks kiva blogi ja yleensä blogin takaa löytyy joku mukava ihminen. Mä liityin sun blogiin ja liitän vielä sun blogin mun blogiluettelooni, niin mun on helpompi seurata sun blogia. Tulehan käymään kylässä aurinkokujallakin.