Vielä minusta lakkaaja tulee


Naisellisuus on minulle tärkeää siinä missä monelle muullekin. Se, että voi meikata ja laittaa kynsiä. hemmotella itseään jalkahoidolla kotisohvalla istuessa tai tuntea ihanan vartalovoiteen hyväilevän ihoani ja aistejani. 


Olin yhteydessä Kynsikauppaan ja kerroin, että kynteni ovat ongelmaiset. Tai ettei niitä oikeastaan edes ole. Olen iloinen siitä, että he lähtivät mukaan yhteistyöhön kanssani, vaikken lahjakas kynsitaiteilija olekaan. Hieno asia minusta, sillä vaikka kauniit ja huolitellut kynnet ovatkin ilo silmälle, on meitäkin, joilla kynnet ovat syystä tai toisesta lyhyet. Minulla ne ovat olleet sitä aina ja vasta nyt sisäisellä ja ulkoisella avustuksella olen saanut hieman kasvamaan niitä. Niin Thyroxinilla kuin hoitavilla kynsilakoillakin. Olen siis kynsien laitossa täysin aloittelija. Eihän nypyläkynsiä ole kehdannut punata!

Älkää siis tuomitko taitojani tai arvostelko kynsieni kuntoa, vaan kuunnelkaa, mitä minulla on sanottavana! Olen ilomielin se kynsimalli, joka kuvastaa meitä lyhytkyntisiä lakkaajia.

Syntyykö tähän perhonen?

Minulle kynnet ovat aina olleet häpeän paikka, sillä kuten kerroin, ne ovat olleet huonossa kunnossa. Yli 20 vuotta kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaneena ilman lääkitystä ja voinpa tunnustaa, että struumakin löytyy! Ei siis mikään yllätys, ettei kynnet ole olleet pitkät ja huolitellut. Kun sain kilpirauhaslääkkeet, on sitä venkslattu sinne tänne, saavuttaaksemme edes sellaisen tuloksen, että hiukset pysyvät päässä, jalat kunnossa ja aineenvaihdunta toimisi. Kynnet ovat siis olleet pienin huoli. Mutta kyllä ne nyt ovat alkaneet jo kasvamaankin.

Kynsikauppa tarjosi minulle muutaman kynsituotteen joista näet nyt muodikkaan sand effect-kynsilakan ja cresent moon-kynsikoristeet. Lisäksi vilautan jo etukäteen tulevaa. ;)

kiiltää ne! 

Sand effect-kynsilakat  ovat nimensä veroisia. Eli lopputulos on karhea, hiekkamainen ja matta. Kynsilakassa on siro maagisesti heijastuva kimallus. Minun lakkani on Coral Hollywood ja sävy Oscar. Upea kostean hiekan sävyinen lakka. Oscar on juuri sopivan vaalea makuuni. Kaikki aiemmat lakkani ovat tavallisia sileäpintaisia, joten tämä lakka todellakin on erilainen. Tekee mieli koko ajan näprätä kynsiäni.  Heh

Kynsikoristeilla viimeistelet lakkauksen. Kokeilin ensin Cresent moon-koristeita siltään, mutta jotenkin ne minusta vaativat jotain lisää. En siis osannut hyödyntää niitä yksistään. Kauniita perhosia näistä saa lisäämällä yhden timangin. Lisäksi kokeneemmalla taidolla loihtii vaikka kuinka upeita itämaisia luomuksia käyttämällä tällaisia vahvatekoisia "paljetteja". Nämä eivät hajoa käsittelyssä.

glitteriä lakkaa
Kokeilin myös Hollywood-sand effectiä aluslakan tavoin, eli siihen päälle kimallelakkaa. Toimii yhä vain! Eli voit oikeastaan monin eri tavoin käyttää tätä ihanuutta! Kimalteista kerron myöhemmin parempien kuvien kanssa lisää, joten malta hetki;) Parastahan tässä on se, ettei nämä effect-lakat muodikkuudestaan huolimatta maksa juurikaan mitään! Samoin kuunsirppi-hile purkkeineen vain 50 senttiä!!! Kipin kapin ostamaan omasi ja vaikka tällä hintaa useampiakin sävyjä lakkoja! Löydät valikoimasta jopa 8 ihanaa hiekka-sävyä!


Mielestäni tästä on hyvä jatkaa kynsinäpertelyäni. Eikös totta! Vielä minusta lakkaaja tulee. ;) Siihen auttaa parhaiten  laadukkaat, mutta edulliset kynsilakat! Laadulla saa kaunista helpommin. Näinhän se meneee.

Kommentit

Onpa mahtava väri tuossa sand effect lakassa. Kyllä susta vielä huippulakkaaja saadaan :D