Libresse-viikko ja DEO FRESH


Olen aikaisemminkin puhunut Inspiksessä kuukautissuojista ja menkkahirviöistä. Minipilsu-kokeiluita unohtamatta. Nyt jatketaan samalla linjalla, sillä olen täysin sitä mieltä, että aiheesta VOI ja SAA ja PITÄÄ puhua!

Kyllähän joillekin kaikki alapäähän viittaava on tabua ja hys hys-asiaa, mutta minä en sille linjalle lähde, vaan toivoisin, että nykyajan tyttöset saisiva tietää jo ENNEN menkkojen alkamista, mitä se tarkoittaa! Miksi ja miten se tapahtuu ja kuinka noloilta tilanteilta voidaan välttyä.

Libresse on yritys, joka on minun matkassani kulkenut kaikkien vuosien ajan. Vieraissa olen käynyt, myönnän, mutten löytänyt sieltä yhtään sen parempaa sidettä, kuin Libresse on. Päinvastoin, koen Libressen olevan hinta-laatusuhteeltaan se ainoa oikea.

Minun mieltäni on kaivertanut kuitenkin blogeissakin pohditut asiat tuoksullisista kuukautissuojista. Mitä se tarkoittaa? Haluanko parfymoida alapääni kukkasilla? Tai voiko se olla terveellistä edes? entä kaikki ne hajut, jotka yhdistetään sekaisin? Hmm... Oletuksia ja mielipiteitä sieltä täältä, jotka eivät selviä kuin yhdellä tavalla...


Libressen kanssa yhteistuumin yhteistyöhön ja eikun testaamaan. Sopivasti uutuuksia tarjolla, eli "LIBRESSEN"  Normal DEO FRESH-pikkuhousunsuojat.

Ihan alkuunsa minua ihastutti pakkauksen värimaailma. erottuu kaupan hyllyltä, on helppo ja nopea valita kärryyn kyytiin ja jatkaa shoppailua, kun aika ei mene siellä hyllyjen välissä oikeaa suojaa hakiessa. Lisäksi yksi hyvin hyvin HYVIN upea pointti; Pakkaus sopii vaakatasossa matalaan kylppärin laatikkoon, ja avautuu sivusuunnassa käyttöä helpottamaan, mutta huom! Pakkaus avautuu myös päältä samoin! Eli sopii myös syvempään laatikkoon! Tämä on niin PARAS! 


...Ja avaamisen jälkeen pakkauksen saa ihan oikeasti kiinni pysyvänä suljettua!

Seuraavaksi se oleellisin, eli pikkuhousunsuoja. 



Suoja on muotoiltu siten, että se istuu mukaasti karkaamatta pikkareista mihinkään. Siihen on kuvioitu etu- ja takapuoli, jotta imukykyisyys on taattu pysyvyyden lisäksi.

Avattuani pakkauksen odotin huikeaa hajuvesipöllähdystä, mutta ONNEKSI sitä ei tullut! Kyllä pitää nenä kiinni pikkuhousunsuojaan laittaa, jotta nenään saa sen tuoksun. Ja kyllä, minähän nuuhkaisin!
Ei ollenkaan paha! Ei laisinkaan! Hyvin luonnollinen, puhtoinen ja miellyttävä mieto tuoksu. Raikas!
Lisäksi kiinnitin huomiota suojan huokoisuuteen, eli ei mitään ekstrakerroksia tuoksunkaan vuoksi.

Käytössä pikkuhousunsuoja on miellyttävä ja huomaamaton. Ei siis tuoksu kilometrien päähän deodorantilta, vaan päinvastoin, poistaa tehokkaasti kaikki pahat hajut. Lisäksi deo fresh EI sekoita hajuja, vaan pysyy raikkaana ja hengittävänä, kuin puhdas toinen iho omalla ihollani. Minkäänlaisia ihoärsytyksiä EN saanut! Pois siis ne ennakkoluulot! Nämä tuotteet ovat laatua ja tarkoin tarkastettuja. Ei Libresse olisi maamme johtavia suojaajiamme, ellei laatu olisi korkealla ja ellei juuri minusta ja sinusta välitettäisi!

Minä olen vakuuttunut! Minä olen niin vakuuttunut Deo Freshin toimivuudesta, tehokkuudesta ja keveydestä, että uskallan suositella sinuakin koettamaan! 
Sopii jokaiseen päivään ja esim kuukuppien kanssa käytettäväksi varotoimenpiteenä. 

Ja pakko mainita myös se, että Libressen verkkosivut ovat huikeat ja täynnä asiaa juuri heille, joilla kuukautiset alkamassa tai jo alkaneet, sekä meille, jotka etsimme uutta tietoa ja vanhempaakin muistinvirkistystä.

"Kuukautiskalenteri"



Kommentit

Mä pidän myös libressen tuotteista. Sain yhdestä kilpailijan tuotteesta ihan kamalan kutinan. Näillä tuotteilla voin olla varma, että ei tule mitään allergiaa.
Joo ja jotkut kun ei edes pysy paikallaan tai sitten pysyvät niin hyvin ettei irti saa.
Anonyymi sanoi…
musta on oikeesti hyvä,että näistä puhutaan. Itse kuitenkin useinmiten valkkaan nämä natural tuotteet, jotka biohajoavat luontoon mukaan:)

lasten vaipoissakin olen niitä käyttänyt. Koska maailma pursuaa jätettä. Biohajoavuus on tärkeää!

Kestovaippailut ja kuukupit ei ole meidän juttu.. Ja se jatkuva peseminen kuluttaa luontoa myös!
Nanna sanoi…
Meillä on tämä nyt ajankohtaista tyttösten kanssa ja ihan avoimesti itse puhun ja opastan suojien maailmaan:)
Kiki sanoi…
Olen noita hajustettuja pelännyt kun olen odottanut niistä aiheutuvan allergiaa, mutta ei ne sitten olekkaan mitään pöllähdyksiä vaan mietoja tuoksuja :) Olen sen verran vanhaa vuosikertaa ettei aikoinaan näistä kuukautisasioista puhuttu. Sitten kävi niin, että keuhkokuume ja ensimmäiset kuukautiset tuli samaan aikaan. Sitä järkytyksen tunnetta kun hätääntyneenä kuvittelin niiden keuhkojen nyt sitten olevan pöksyissä. Meillä on vaan poika, mutta jos olisi tyttölapsi niin olisin tosi hyvissä ajoissa tehnyt selväksi minkälaisia muutoksia murrosikä aiheuttaa tyttöjen kehossa.