Kesän synttäriARVONTA

Yhteistyössä saatu palkinto


Kesäkuu meni jo. Heinäkuukin hyvällä mallilla jo. Kesä on meidän, suomalaisten, laatuaikaa, joten arvonnan kanssa en ole kiirehtinyt. Sen sijaan kasasin palkintoa ja päätin koko kesän rauhoittaa näiltä osin. Tämä arvonta kattaa kasä-heinä- ja elokuun , joten oletpa rannalla tai mökillä, nauti kaikessa rauhassa. 

Jos kuitenkin pyörähdät täällä blogissa, jätä kommentti minulle. Kerro jotain kesääsi liittyvää. Laita sen jälkeen kalenteriin muistutus, että  tulet katsomaan, kuka voitti. Esim. 23.8 voisi olla sopiva ajankohta. Kuitenkin ennen  27.8. Sillä arvonnan päätyttyä on viikko aikaa ilmoittautua osoitteen kera. Arvonta-aikaa on siis 20.8. Asti ja sen jälkeen mahd. pian julkaisen voittajan.

Palkinto yhteistyössä Akron kanssa. Kiitos blogin 8 vuotis synttärilahjasta. Lahja lähtee yhdelle lukijoista. 
Voittaja saa kaiken tämän:
  1. Taikasieni deluxe
  2. Taikasieni deluxe
  3. Taikasienipalat 1 pss
  4. Tiikerinkieli hankain 1pkt
  5. Tiskiharja
  6. Mukiharja
  7. Rikkalapio + harja
Kaikki tämä on  Akron tuotantoa. Akro tunnetaan parhaiten Taikasienestä. Akron tuotteita kannattaa katsoa siivoustarvikkeista ja esim. Kuopiossa Prismassa pesuaineosastolla on Akron tiskiaineet ja tiskiharjat.

Arvonta edellyttää siis kommenttia kesästäsi. Lisäksi sinun tulee olla seuraajaksi rekisteröitymyt. Seuraatko blogia bloggerin 
Lukijat-laatikon kautta? Entä tilaatko postaukset sähköpostiisi? Voit myös olla seuraajani Bloglovinissa, Facebookissa tai Instagramissa. Myös Twitter huomioidaan. Kerro kommentissasi, mitä kautta sinä seuraat. Tarkistan voittajan. On suotavaa myös jakaa postaus kavereillesi. Se ei ole pakollista. Arvontaan osallistutaan ainoastaan blogissa.


Synttäreiden kunniaksi paljastuksia tulevasta. Että otappa tuosta selvää. ;)  Kannattaa seurata Inspirationia, sillä luvassa on aimoannos mielenkiintoista luettavaa koko tulevan syksynkin ajan. 





Kommentit

Majan Molla sanoi…
Mun blokkerin sivupalkissa on sun bloki. En mä tiedä, mistä kautta mä seuraan.
Mun kesä?? Keväällä kuoli isä ja mies joutui pallo jaanekseen hautajais viikonloppuna eli menin yksin hautaamaan isän.
Se jälkeen kaikki on historiaa: mä yritän pitää pakan kasassa täällä keskellä ei mitää. Teen miehelle ruuat, kannan puut,vahdin, missä mies on ja mitä tekee ja hoidan omat hommat corannan muistaen; PS. kävin eilen ruokakaupassa ekan ekan kerran 4 kuukauteen, hih
Mukana arvonnassa! Seuraan lukijana, sähköpostia tulee ja Instasta seuraan myös. Kesä on sujunut hyvin; reissattu, mökkeilty, pihapuuhailtu, katottu leffoja, olen virkannut palapeittoja... Tälle kesälle tulee vielä hemmetin kallis kattoremppa. Että tämmöistä menoa ja kesämeininkiä täällä :)
Sude sanoi…
Tuolla lukijoissa on minunkin kissakuvani.
Kesä menee tässä kotona möllöttäessä ja käsitöitä tehdessä. Korona pilasi tyystin meidän kesäsuunnitelmat, nyt odotellaan vaan ensi kesää.
Olen niin laiska siivooja, että tuommoinen apuvälinesetti ehkä toisi vähän inspiraatiota siihenkin hommaan ;)
Anonyymi sanoi…
Mun kesä on mennyt suurimmaksi osaksi töissä, olen ehtinyt kuitenkin mökkeilemään vähän ja kävin tutustumassa myös Hankoon ensimmäistä kertaa ikinä. Seuraan bloggerissa nimellä Eve :)
Bloggerin kautta seuraan. :) Kesä on mennyt pääsykokeiden parissa ja pyörän selässä. On ollut mukava kesä!
Anonyymi sanoi…
Mielenkiintoiselta vaikuttaa nuo tulevat aiheet. Luin äsken tuon Minun tätini-jutun (ilmeisesti). Oli hauska. Onnea blogillesi. Mun kesä on mennyt töissä ja mökillä vuorotellen. Loma on vasta elokuussa. Seuraan sähköpostitilaajana. T. Sofia
Kajsa Blom sanoi…
Seurasin instagramissa. Juhannus oli kesän kohokohta ja muut sukujuhlat. Kotielämä on ollut myös ihan antoisaa ja kaikkea uutta on kokeiltu...
Ajatus virtaa... sanoi…
Löysin blogisi tänään, ja aloin mielenkiinnolla lukea postauksiasi. Mun kesä on mennyt tomaattien kasvatuksessa parvekkeella. Voi kun saisin pidettyä sen noin vihreänä läpi vuoden <3 vähän kaiholla mietin kun ilmat viilenee ja ei oikein tee mieli enää uimaan, mutta pidän toisaalta myös syksystä. Pimeät syys illat ja kynttilöitä :) mukavaa loppu kesää ja alkavaa syksyä sinulle! <3