Tuunattua ja TJK

Onks nämä niitä, mitä Ice agessa se orava jahtaa? 



Toisinaan kaupasta ostettu juttu toimii siltään, toisinaan pitää himpun tuunata. Tässä tuunattu luonnoslehtiö ja kaksipäiset tussit saajalle sopivimmiksi. 


Tonttu kyseli saajalta ohimennen, mitä yleensä graffiteissa lukee? Vastaus oli skate. hei, mä EN ole taitava graffitin tekijä! Uskon kuitenkin saajan olevan innoissaan. 


Ja senkin tiedän, että kyseinen herrashenkilö tekee graffiteja paperille ja luvallisiin puumajoihinsa. Ei siis tien varsilla siltoihin tai muuhun. 



Loppuun vielä IHANUUS! silpputehtaan laajennusosan TJK-haasteen voittoni! Kiitos! Ihana kortti! 

Kommentit

Mä muistan aina miten kauppaoppilaitoksessa yksi mun ystävä Juha teki mulle maailman hienoimman graffitin.
Mulla oli silloin punainen tukka ja Juhan tekstissä luki FOXY LADY! Harmittaa, että se vihko katosi jossain muutossa.
Outi, onpa kaunis muisto. Sinulle punainen väri sopisi siinä missä vaaleakin. Voin hyvin kuvitella. Harmi kun se vihko hävisi. Olisi ollut kiva nähdä se graffiti. :)