Joulukalenteri, luukku 3 Haasteiden tulevaisuus


Lumisade on sankka. Luonto rakentaa joulua jotta meillä olisi valkea joulu. Ihana lahja jokaiselle valkeaa joulua kaipaavalle. Mutta entä he, jotka vihaavat talvea, lunta ja tätä kaikkea? Koskaan ei ole hyvä kaikille. Miksi me emme vain voisi elää nauttien siitä, mitä on tarjolla?! Hyväksyä sen, että talvi tulee joka vuosi, kesä sen jälkeen. aina on syytä valittaa, mutta aina on syytä myös löytää jotain hyvääkin. Jos ei minun tai jonkun toisen takia, vaan nimenomaan oman elämäsi takia. Jotta sinulla itselläsi olisi tänäänkin hyvä mieli jostain. Veronpalautuksista?


Ei kotini ole siellä missä asun, vaan siellä, missä minua ymmärretään.
Christian Morgenstern-Ystävyyden lähteillä




Muistathan osallistua Korttivuosi 2015-loppurutistukseen! Viimeinen haaste, ja sitten se on loppu. Olen tehnyt päätöksen, ettei ensi vuonna enää ole askarteluhaasteita, ellei sitten ihan yksittäisiä tule. Osallistujamäärä on niin vähäinen, ettei kannata palkintoja hommata ja nähdä vaivaa haasteiden teolle. Ole siis nyt mukana, kun vielä on mahdollista. :) HAASTEESEEN

Kommentit

Alempi kuva kuvaa hyvin elämää, yhtä tasapainottelua koko ajan :)
Mukavaa torstaita Viltsu.
Oletko itse maalannut nuo koskettavat maalaukset. Ihana tuo kasteella oleva ihminen
Outi tuo näkökulma on ihan totta. Ja niin pienestä asti se jo on aloitettava.yhä useampi lapsi voi pahoin.
Enkuli , voi kiitos. Koskettavaa jotta pidät minua näin taitavana! Joulukalenterin kuvat ovat kuitenkin netistä, sillä ei minulla ole ollut voimia maalata tai tehdä tänäin vuonna itse. Toivottavasti ensi vuonna olisi taas jotain omaa enempi. :)
Enkuli , voi kiitos. Koskettavaa jotta pidät minua näin taitavana! Joulukalenterin kuvat ovat kuitenkin netistä, sillä ei minulla ole ollut voimia maalata tai tehdä tänäin vuonna itse. Toivottavasti ensi vuonna olisi taas jotain omaa enempi. :)
Outi tuo näkökulma on ihan totta. Ja niin pienestä asti se jo on aloitettava.yhä useampi lapsi voi pahoin.