Joulutunnelmia osa 1/3


  • Kinkku oli, ja se piti tietenkin sulattaa ensin. Sulatuksessa apunamme oli pääkokki- Carlos Adi Mikael.
  • Joulukortteja, jouluterveisiä, joulupaketteja.. Niitä lähti ja niitä tuli.
  • Veimme myös kynttilöitä haudoille ja tuonne pihamaalle ulkotulet.



  • Ihkaensimmäiset Oriflame-tilaukset saapuneet minulle. Olen nyt Oriflamessa mukana, aivan kuten 15 vuotta sittenkin. Ympyrä sulkeutui. 

  • Ihana yllätys NHS:n väeltä, kun postin mukana tuli Sosarin huulivoide.
  • Meille oli yllärinä joulupukki kummipojan luona. Menimme siis heidän luo jouluaatoksi. Joulupäiväksi saimme läheisiä sitten omaan kotiimme. 


Ihania eri sävyn valkoisia tässä kuvassa. Olen niin tyytyväinen Murusen otokseen. Hirret ovat valkoiset, vaikka tunnelmavalo luo niistä keltaisen. Ja nuo pukin vaatteet ja parta, ihan mieletöntä! Punainen on minulle haaste kuvauksessa, mutta tässä kuvassa sekin on ok. Kynttilät ja esim. kylppärin valot kellastuttavat kuviin valkoisen. Sen sijaan kova valo saa aikaan oikeat sävyt. 



Olen itse IN LOVE meidän uusiin mukeihimme! Uruquaista asti pukki ne meille kantoi. Toisessa lukee Luis ja toisessa Carlos! Että osasikin valita täydelliset lahjat! 


Miten sinun joulusi meni? 
Laitan lisää kuvia piakkoin. 

Kommentit

mummo sanoi…
Ihanat lahjat ja kinkunsulatusapuri. Kiitos, joulu meni ihan mukavasti. Kiva kyllä palata arkeenkin.
Mummo, Kieltämättä arkeen paluu tuli nopeasti, kun oli vain 2 vapaapäivää, mutta semmosta se on.
Oli mukavat pyhät, mutta kyllä on kiva kun se on ohi :)
Ihanaa vuoden viimeistä viikkoa!
Lady of The Mess sanoi…
Ihana apuri on teillä kinkun sulatuksessa ollut <3
Oikein hyvää loppuvuotta, Viltsu <3
Outi, pian on uuden alku ja uudet suunnitelmat edessä. Vanhat tomua pyyhitään jaloista pois. Hyvää loppuvuotta.
Lady, Ja on muuten myös syömisessä olleet molemmat apuna. Toki vain pieni pala mutta silti.
Lady, Ja on muuten myös syömisessä olleet molemmat apuna. Toki vain pieni pala mutta silti.
Tiia Koivusalo sanoi…
Mahtavia joulutunnelmia ja voi ihanuus noita mukeja, wau! Oriflamella on muuten paljon hyviä meikkejä. Sydämellistä loppuvuotta Viltsu <3
Sarin kotona sanoi…
Ihana apuri seuraa kinkun sulatusta!
Mukavaa loppuvuotta!
Anonyymi sanoi…
Minulla taisi olla paras joulu ikinä. Vietin sen poikani ja miniäni luona. Aatto alkoi joulupuurolla. Sen jälkeen kävin joulukirkossa. Samalla jätin muutaman kynttilän Isolle Ristille, edesmenneiden ystävien sekä sukulaisten muistoksi. Kun olimme syöneet jouluaterian, poikani halusi jo innokkaana jakaa joululahjat, ja meidän periteiseen tapaan.
Minä sain viimeisenä lahjana kenties elämäni parhaimman lahjan. Miniäni oli itse maalannut minulle taulun. Mustavalkoisen kuvan Audrey Hepburinista. Olin aivan otettu. Taulu pitää vielä kehystään, ennen kuin voin laittaa sen seinälle. Minusta tuntuu, että tulen tämän joulun muistamaan vielä vuosienkin jälkeen.