Supervihreä taikajuoma

Supervihreä

Ei siitä nyt niin kauaa ole, kun ajattelin, että kaikki Superfoodit ja viherjuomat sun muut terveystuotteet ovat ihan huuhaata. Riittää, kunhan syö monipuolisesti ja terveellisesti. Ajattelin, ettei ole mitään järkeä ostaa purkissa jotain pöperöä ja kertoa sen terveysvaikutteista samalla, kun käyttää kaiken maailman dieettejä ja ruokavalioita. Mutta kuten olen aikaisemminkin sanonut, voin myös reilusti sanoa olleeni väärässä ja muuttaa mielipiteeni. Kiitos siitä ehdottomasti kuuluu Ruohonjuuren verkkokaupalle sekä niille terveystuotteille, jotka minua ovat auttaneet. Esimerkkinä tämä Puhdistamon Supervihreä. 


Superfood

Supervihreä on nimensämukaisesti vihreää jauhetta ja ihan super tuote. Minulla on kokemusta nuoruudestani spirulinasta, joten luettuani tämän purkin tuoteselostetta olin innoissani. Spirulinahan minulla tehosi laihduttamisessa silloin kauan sitten ja tässä viherjauheessa spirulina on osana. Laatukamaa siis! Kaikenkaikkiaan jauhe sisältää vehnänorasta, ohranorasta, spirulinaa, chlorellaa ja suomalaista nokkosta. Makua ei voi sanoa maukkaaksi ja ihastuttavaksi, muttei lähellekään niin kamalaa, mitä joskus käyttämäni muut jauheseokset. Lähinnä "levämäinen" maku voisi kuvata tätä. Spirulina maistui vastaavalle. Minulla ei tee ollenkaan pahaa juoda tai syödä päivittäinen annos jauheseosta. Nämä ovat taas näitä makuasioita. 

terveysjogurtti

Supervihreässä on erittäin paljon vitamiineja ja kivennäisaineita, jotka puhdistavat ja ravitsevat elimistöä. Omakohtaisella kokemuksellani vatsa toimii paremmin ja muutenkin olen himpun virkeämpi. Käytän päivittäin pari ruokalusikallista sekoitettuna esimerkiksi hunajalla maustettuun luomu jogurttiin tai vesilasilliseen. Vinkki Puhdistamon puolelta: Mausta vesi sitruunanmehulla. Kuvassa kyseinen jogurtti Supermix- ja Supervihreä-annoksilla. Toki sekoitan molemmat jogurttiin. (muuttuu vihreäksi).


Käytän myös juomana välipalan kanssa. Olen testaillut erilaisia makuyhdistelmiä, kuten vesi, jäätee, marjapuuro.. Hyvin toimii kaikissa. Tottakai antaa makunsa ja värinsä. Vihersmoothiessa menee erinomaisesti myös. Vaihtoehtoja siis riittää!

Mieluummin minä syön terveellisesti ja monipuolisesti ja otan luonnollisia apulaisia avuksi kehoni hyvinvointiin, kuin että lääkärin kautta pillereitä lisää, tai pahempaa: Kärsisin hiljaa vaivoistani tekemättä mitään!

Yksi Supervihreä purkki kestää sen verran pitkälle, ettei päivittäinen viherdrinksu edes ole kallis. Hyvinvointini on tärkeää ja sen eteen olen valmis panostamaankin.

Kuinka hyvin Puhdistamon tuotteet sinulle ovat tuttuja? 

Facessa Ruohonjuuresta pääsee tykkäämään täältä



Kommentit

Silkku sanoi…
Tämä on minulle ihan uutta. Täytyykin mennä tutkimaan;)
En tunne näitä tuotteita ollenkaan. Tuota varmasti voisi maun perusteella käyttää hyvin kalaruokiin.
Salka sanoi…
Mulla on pelkkää spirulinaa, aina välillä sekoitan vihersmoothien joukkoon 😊 Syön sitä ja macaa laiskanpulskeasti 😃 Merkkiä en nyt tähän hätään muista, minkä firman se oli.
Tiia Koivusalo sanoi…
Ei lainkaan tuttu, mutta näyttää mielenkiintoiselta! Mukavaa sunnuntaita Viltsu <3
Anne sanoi…
Mulle täysin vieraita nämä superfoodit..Kiva,kun esittelit supervihreän:)
Mulan sanoi…
Käytin muutama vuosi sitten Puhdistamon tuotteita, kun innostuin todenteolla superfoodeista. Innostus sitten lopahti (mm. sairaus vei voimat kaiken "ylimääräisen" tekemisestä). Mutta nyt olen löytänyt nämä tuotteet uudestaan! :)

Aloitin loppuvuodesta MSM+C:n ja maitohappobakteerien käytön. Tykkään Puhdistamon tavasta suunnitella tuotteet kuluttajalle helpoiksi ja mukaviksi käyttää. En nimittäin pysty syömään normaalia MSM:ää, koska sen maku on yksinkertaisesti niin karmiva, mutta MSM+C:ssä se on ihan siedettävä ja nyt voinkin käyttää MSM:ää päivittäin ilman ongelmia! Maitohappobakteereihin päädyin hyvältä vaikuttavan laadun takia; 12 erilaista bakteerikantaa, vähintään kolmen vuoden fermentoituminen yms. Hankin myös chorellaa ja havupuu-pakuri -uutetta. Uute on nyt kovassa käytössä, kun flunssa on iskenyt. Chorellan korkkaan myöhemmin, nyt käytän Cocovin versiota. :)
Silkku: Puhdistamolla on muitakin laatutuotteita. Tämä on vain yksi niistä monista.
Outi, enpä ole kalan kanssa kokeillut. Kylmiin juokseviin tuotteisiin vain, kuten nuo mitä kerroin tekstissä. En siis siihen osaa sanoa mitään. Ruokalusikallinen jauhetta on kuitenkin aika iso annos kalalle..
maiju sanoi…
Mun lemppareita on Puhdistamo ja Foodin. Molemmilla on hyvät raaka-aineet käyttössään.
Salka: Spirulinaa olisin varmaan jostain aikaa hankkinutkin taas, kun niitä pilleripurkkeja olen käsissäni pyöritellyt, mutta onneksi saa myös jauheena ja monipuolisempana, niin ei tarvitse lisäpillereitä ostaa. Tykkään! Tosin onhan spirulinaa jauheenakin, mutta tässä tosiaan muutakin. :)
Tiia: Puhdistamon tuotteet ovat hyviä tuotteita ja paljon kehuttuja.
Anne, tänne blogiin päätyvät vain ne, mistä itse saan iloa, apua tai hyötyä, ja voisin arvella lukijoidenkin pitävän, joten vain parasta lukijoille. :)
Mulan, eipä sitä sairaana jaksa kovin huolehtia tällaisista. Isekin odotin, että kuntoudun paremmin ensin. Viime vuosi meni höpöksi.
Tuo MSM+C kiinnostaa minuakin. Ei ole kokemusta vielä. Näin sitä oppii uutta