KORONAKAHVIT VOITTI..


Jospa toinen kerta  toisi voittajan yhteystiedot... Katsotaan ensin osallistujien lista :

  1. Outi Krimou
  2. Tarja K.
  3. Hippohiiri
  4. Enkulin käsityöt
  5. Nanna
  6. Nelliina
  7. Sanna P.
  8. Anne
  9. Helena
  10. Anni
  11. Helmi S.
  12. Sirpa H. 
  13. Aiholap.
  14. Minun avoin päiväkirjani
  15. Fisunen
Tykkään käyttää Random.orgin arpakonetta, koska siihen voi laittaa osallistujamäärän helposti ja  kone antaa voittajan numeron välittömästi. Se on puolueeton ja aina läsnä. 


Kiitos kun osallistuisitte arvontaan ja jaksoitte odottaa tänne saakka uutta voittajaakin. Onnea voittajalle. Sinulle lähtee koronan karkoitukseen kahvia ja makusiirappia sekä sun "nimikkomuki", eli Hot stuff! ;) 



Suuri kiitos myös Gide.fi. Käykäähän katsomassa uutuudet. Minun suosikkejani ovat äitienpäiväpaketit sekä  Artebenen Tulppaanit valkoisella pohjalla. Entä sun? 

Kommentit

pike sanoi…
Minä en ole noissa sosiaaleissa medioissa ollenkaan, mulla on vain blogi, ja mummon puhelin. Turusta Tampereelleei olekkaan pitkä matka junalla, sit kun junalla pääsee ja kaupat on auki, helppo löytää liikkeeesi, kun olen käynyt joskus sen sillan toisella puolen.
Gide.fi on nyt verkkokauppa. Eli ei tarvitse facebookia tms. Koronan jälkeen toivottavasti voivat avata taas kivijalkamyymälänkin. Kyseessä on heidän lahjoittama palkinto, ei minun kauppa. Vaikka kyllä innoissani olisinkin sellaisesta kaupasta. Tuottoa tosin olisi vaikea saada, jos kaikkea ostaisin itse itselleni. 😂 Parempi siis tyytyä olemaan vain asiakas.
Paljon onnea voittajalle!

Hyvää vappuviikonlopun jatkoa <3
Anonyymi sanoi…
Onnee voittajalle :)
T. Nelliina
Oikein paljon onnea arvonnan voittajalle ja ihanaa lauantai-iltaa sinulle Viltsu <3