Buzzador ja Encore kissanruuat


Yhteistyössä Buzzadorin kanssa pääsimme testaamaan, mitä Carlos tuumaa Encore-kissan ruuista. Jos ihmettelet, miksi en tarjoa Luisille näitä samoja ruokia, niin Luis ei koskaan syö märkäruokia, ellei se ole lihatiskin lihapala tai kypsennettyä kalaa. Carlos sen sijaan on meillä se, joka syö purkkiruokiakin. Luisin kanssa testaamme sitten raksuruokia, jos sellaisia tulee. Ja ei, äärettömän nirso kissamme, Luis ei siis halunnut nytkään tehdä poikkeusta. Normaalisti Carlos on ruoka-aikaan paikalla, mutta saattaa lipittää kastikkeet ja lihapalat jäädä kuppiin. Vaikka ja mitä kikkakolmosia tuon kolmevuotiaankin kanssa saadaan tehdä toisinaan. Siksi innolla olin mukana ilmottautumassa buzzaamaan Encorea, jos vaikka löytyisi jotain, mikä olisi Carlosin mielestä herkkuruokaa kokonaan.. 


Luis; "Siis mä en to-del-la-kaan laita suuhuni mitään muuta märkää, kuin vesi. Ja maito, ja jogurtti ja kermavaahto. Mut siis ruokaa. Ei kiitos"

Encoren kissanruoka on valmistettu rakkaudella kaikkein parhaista raaka-aineista ja on 100% luonnollista ilman lisäaineita tai keinotekoisia väri- ja makuaineita. Ruoka sisältää aitoja liha- tai kalapaloja ja maistuu yhtä hyvältä kuin kotona valmistettu ruoka. Encore kissan annospusseja on saatavana useina eri makuina!  Vain parasta, koska kissasi on ansainnut  sen. 

Ja hei, jos kiinnostuit buzzadorina olemisesta, laita minulle viestiä, niin kerron lisää ja lähetän sinulle kutsun sähköpostiisi. Näin hyödymme kumpikin. Mutta nyt takaisin Encoreen...
Siirrän puheenvuoron vierailevalle blogitähdellemme, Carlosille.  


Moikkelis moi ja hepsankeikkaa! Mun nimeni on Carlos ja mä oon jo vanha konkari bloggaamisessa. Nyt päästiin mun lempiaiheista yhteen ehkä kaikkein rakkaimpaan, nimittäin ruokaan! Muita aiheitahan vois olla nukkuminen ja leikkiminen vaikkapa. Ja kiipeily ja vaaniminen ja sitä rataa. 


Kun kuulin, että pääsen testaamaan ja Ihmis-Emoni puolesta buzzaamaan Encoren Kananrinta & Villiriisi -ruokaa, olin aivan, ett jee, kohta saadaan kastiketta pöytään!


Sit mä näin sen ruuan ja olihan siinä kastia! Toki Herkuttelin ne ensin pois ja kun Emo luuli, että taas yksi kastike-pussi, josta lihat jää, niin ehei! Emo erehtyi paheman kerran! Nimittäin tämä kanaruoka on täydellistä!


Minä poika se vain söin ja söin ja söin. Välillä hengitin syvään ja taas söin. Oliphan eväät kuulkaas!


Niinku kuvistakin näkee niin Encore on täyttä lihaa, riisiä ja oikeesti, oli kastikettakin, mut Emo oli liian hidas kameroineen. Yritti erottaa mua ja ruokakuppia, mut en mä nyt sitä pois Anna, kun just pääsin makuun. Ja vaikka pusseja olikin kaksi, niin Mamma mokasi hän yhtälailla, koska mä halusin ruokani ja esitin lattialla nälkään räytynyttä raatoa. Päästin kovimman karjaisunikin ikinä vahvistavakseni nälkää. Näin se kuului; Piiiip!


Äipät eivät ole koskaan nähneet mun syövän näin paljon kerralla ja näin innolla ja etten edes oksentanut sitä ruokaa. Eiks se kerro enemmän ku jotkut ainesosaset? Mä delekoin sen paperityön Emolle. Hänen blogihan tämä on. Kiitos ja röyh.


Ruuasta 75% on kanan rintapala-lihaa. Nuo mustat ovat villiriisiä. Ruuassa ei ole mitään turhia jäännöspaloja.


Tonnikala & Katkaravut
Tonnikalafileet 52%, kalanliemi 24%, katkaravut 23%, riisi 1%


Voi veljet! Olen onnekas poika, kun Luis ei halunnut maistaa. Tämä kaikki on minulle! 


Kun näin ja erityisesti vedin vainut Jacobsonin elimeen (Vomeronasaalielin eli Jacobsonin elin on hajuja aistiva elin, joka sijaitsee monien nisäkkäiden, sammakkoeläinten ja matelijoiden nenän väliseinämässä tai suulaessa), hoksasin, että nyt tämä poju saa jälleen jotain uutta ja hyvää! Ja oikeassa olin! 


Mamma ei edes kerennyt kissaa sanoa, kun mä jo ampaisin maistiaisille. Tää ON  tajuttoman hyvää! 


Ja niin minä sain tonnikalaa ja katkarapuja masun täydeltä. Ou jee... 


Mä kuulin, ett Encorea vois saada esim. Isosta marketista, oliko se Cittari tai jotai. Mä pyysin näitä ruokia jo lisääkin ja joulukuuseltakin. (Pentuna pojat kiittivät joulukuusta palloradasta. Se oli tosi koskettavaa).


Kiitos! Hyvää oli!
Hyvää itsenäisyyspäivää ja joulua ja uuttavuotta kisukamuille, etenkin Lunalle. Sekä ihmisille. Etenkin isoveikalle, jos luet tätä.

Carlos

Ruuat saatu testiin Buzzadorin kautta 

Kommentit