Aloe veraa vanhoihin sielun haavoihin 1/3

Kosmetiikka on yksi hyvinvointiini positiivisesti vaikuttavista asioista. Etenkin luonnonkosmetiikka, jonka puhtaus sopii parhaiten iholleni ja periaatteilleni. Kosmetiikka on niin paljon muutakin, kuin vain meikit. 

Ensikosketukseni Herbalifeen tapahtui kymmenisen vuotta sitten, kun ystäväni pyysi minut hänen mukaansa Herbalife-iltaan. Olin kuullut Herbalifestä aiemmin hieman, joten innostuin kutsusta. 

Menimme ystäväni ystävän kotiin. Meille tarjoiltiin siellä yrttihauduke teetä ja talon emäntä ja isäntä esittelivät meille Herbalife-tuotteita. Koska kyseessä on verkostomarkkinointi, meitä yritettiin saada sekä ostamaan tuotteita, että mukaan toimintaan. Mukaani lähti ainoastaan yksi huulivoide. Tämä huulivoide osottautui todella hyväksi tuotteeksi. 


Siltä kerralta minulle jäi vain huono maku suuhun, sillä kyseinen esittelijä soitti viikottain minulle useita kuukausia ja yritti saada minua mukaan toimintaan. Vastasin aina EI ja etten ole todellakaan innostunut niistä puheluista. Kun lopetin vastaamasta puheluihin, alkoi hän lähetellä teksti-viestejä minulle. Hän ei joko kuunnellut minua tai ei halunnut jättää tilaisuutta käyttämättä ja halusi uuvuttaa minut mukaan toimintaan. Kun reilu vuosi oli kulunut, oli viisainta vaihtaa puhelinnumeroa. Tästä syystä brändi joutui boikottiin minun osaltani. Harmi sinänsä, sillä testatut tuotteet ja ostamani huulivoide olivat ihania. Yksi ihminen kuitenkin sai häirinnällään koko firman tuntumaan minusta ennemminkin riesalta ja huijaukselta, kuin järkevältä valinnalta. 


Koska haluan pitää hyvää huolta itsestäni, syödä hyvin, välttää vahvoja alkoholituotteita, liikkua vointini sallimissa rajoissa jne päätin antaa Herbalifelle mahdollisuuden vielä kerran. Ajatus tähän ei suinkaa  syntynyt itsestään, vaan ranskalaisen ystäväni, Jenniferin, ansiosta. Löydät Jenniferin instagramista @yogandbeauty_byjen  Hänen sivunsa ovat muutenkin kauniit ja seuraamisen arvoiset. 



Olen iloinen siitä, että annoin Jenille ja Herbalifelle mahdollisuuden osoittaa, etteivät kaikki ole samanlaisia ja että tuotteet ovat erinomaisia. Käsitykseni verenimijöistä ja ahdistelevista myyjistä on nyt historiaa. Se oli yksi ihminen, ei kaikki. Jennifer avasi minulle ovet kokonaan uuteen maailmaan, jossa kosmetiikka ja ravinto kulkevat käsi kädessä ja jossa ketään ei pakoteta mihinkään. Kiitos Jen!

Niinpä päädyimmekin siihen, että tämän 38 vuotiaan kansainvälisen brändin, Herbalifen, myyntiedustajana Jen tilasi minulle tuotteita Suomesta ja pääsin tutustumaan Herbalifen arkisiin tuotteisiin luksusta unohtamatta. Kyllä vain! Vaikka ystäväni asuukin Ranskassa, voi hänen kauttaan ostaa tuotteita Suomesta. Tuotteet toimitetaan postitse suomenkielisine papereineen. Mukana minulle tuli myös esite-lehti. Sinäkin voit olla Jenniferiin yhteydessä joko instagramin kautta suoraan tai lähettämällä minulle viestiä ja olen yhteydessä häneen sinun puolestasi. Voit kirjoittaa Jenille englanniksi tai ranskaksi tai minun kauttani myös suomeksi, jolloin tulkkaan viestisi hänelle.


Testiin pääsivät vahvistava shampoo ja hoitoaine, jotka sisältävät Aloe veraa. 
Pakkauskoko näissä on reilu, riittoisa 250ml. 
Tämä parivaljakko estää hiuksiasi katkeilemasta jopa 90 %:sesti ja vahvistaa hiuksia jopa 10 kertaisesti. Käytössä en kuitenkaan huomannut mitään ällöttävää maski-kypärää syntyvän hiuksiini,  vaan päinvastoin hiukset tuntuivat ihanan sileiltä ja pehmeiltä sekä helposti kammattavilta. Lisäksi tuotteet lupaavat suojata hiusten väriä haalistumasta.  Minun paksurakenteiset, jäykät ja sähköistyvät hiukseni tykkäsivät ja alkoivat taas kiiltää terveinä. Olikin jo aika, sillä juuri aikaisemmin hiuksistani oli tullut kiillottomat ja hauraat. 


Minä en ole jälleenmyyjä, enkä millään tavoin tule hyötymään siitä, jos joku tilaa tai liittyy Jenin kautta, edes siinä tapauksessa, että ottaa minuun yhteyttä ensin. 
Tuotteet sekä tuotenäytteet ovat lahja ystävältä 

Kommentit

Melissa sanoi…
Luulin jo, että Herbalife on mennenn talven lumia. Itse joskus 90-luvun alussa myin sitä ja tietenkin käytin. Nykyään teen itse kosmetiikkani ja meikkaan hyvin vähän, joten nykyään kosmetiikka on minulle tuntematonta puolta :)
Verkostomarkkinoijissa on usein/joskus se huono puoli, että he ovat niin täysin hurahtaneet hommaan, että sokeutuvat omallekin toiminnalleen :/
tuulanneli sanoi…
Verkostomarkkinoijat voivat joskus olla todella päällekäyviä ja näin he saattavat tehdä hyvällekin tuotteelle hallaa. Kiva, kun annoit toisen mahdollisuuden tuotteille.
Jasu sanoi…
Aloe on yksi lemppari ainesosistani luonnonkosmetiikassa. Siitä on niin moneksi. Kivan rehellinen ja monipuolinen postaus!

<3: www.thewhat.fi
Olipa ikävä myyjä, onneksi sait nyt ihanan ystävän kautta uuden ja paremman alun Herbalifen kanssa.
Mukavaa tiistaita sinulle Viltsu <3
Voi kuule, ei ole kadonnut mihinkään :)
Ymmärtää toisaalta, koska rahaa ei tule peukaloita pyörittämällä. Joku roti pitää kuitenkin olla. Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.
Tuotteiden vikahan se ei ole, mutta äkkiä tuotteetkin leimataan. Onneksi löytyi asiallinen ihminen ja tuotteet saivat uuden mahdollisuuden.
Todellakin! Huikea kasvi joka tekee hyvää.
Niinpä. Ihastuin herbalifeen nyt. Arkinen mutta hyvä.
Anonyymi sanoi…
Having read this I thought it was extremely informative.
I appreciate you finding the time and effort to put this informative
article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and
posting comments. But so what, it was still worthwhile!
Is it you, Jen? Im glad you like this. This article took time but like I told you it wascalso therapeutic .
Merci belle!
Anonyymi sanoi…
mä inhoon avonia voi sitä puheluiden määrää vaihdoin numero
Siitä mulla ei ole kokemusta, mutta voisko olla sama homma kuin mulla tässä ? Pilasiko yksi henkilö sinun kokemuksesi?