atc-kortti


Minulla on muutama ATC-vaihto käynnissä ja tässä jälleen yksi vaihtoon tehty atc-kortti.
Mitäs tykkäät, olisiko sinusta korttiaskartelijaksi? 
Entä vaihtamaan omia töitäsi toisten kanssa?
Niin, toiset kerää postimerkkejä, toiset Muumikuppeja ja minä olen hurahtanut ATC-kortteihin. Jokainen kortti kun on yksilö ja käsityönä tehty. Kokokin keräilykortin kokoinen, nippanappa pankkikorttia isompi, ja vaihtajia on rutkasti Suomessa ja ympäri maapalloa. Minullakin on joka vuosi myös ulkomailta vaihtoja.

Kommentit

Saunasaippua kuulostaa hyvältä. Piti ihan tarkastaa, että mikä päivä se 13.12. oli ja sehän oli keskiviikko :D
En ole taitava korttien tekijä ollenkaan, siksi aina ihailenkin teidän osaajien tuotoksia.
Ihanaa torstai-iltaa Viltsu <3
Outi, sinä olet kyllä huippu! :D mua jäi myös mietityttämään se päivä joten kiitos kun tarkistit sen.
Ja kiitos. Jokaisella on oma intohimonsa. Samoin ihailen sinun taitojasi joita minulla ei ole. Mulla ei edes neula ja lanka meinaa pysyä kädessä.