Siirry pääsisältöön

ISO Kosmetiikkapalkinto



Kosmetiikkaa on maailma pullollaan, kuin myös kaappinikin, mutta silti sitä vaan haluaa ja tarvitsee lisää. On se kummallista tämä naisen arki. ;) Bloggaajana olen löytänyt niin paljon uusia asioita, mitä pitää olla saadakseen virheetön meikki, joita en edes tiennyt olemassa olevankaan ennen bloggaamista. Yksi ehkä hyväkin puoli kosmetiikassa on se, että ne ovat kuluvaa tavaraa, joten aina on syy ostaa uutta, mutta myös saa vanhemmasta päästä heittää roskiin surutta. Hih hih. 

Omien sanojensa mukaan, sosiaalisen median monisekoilija ja kosmetiikan suurkuluttaja, joka hyörii ja pyörii myös Instagramissa ja Youtubessa, eewrikabeauty, piti arvonnan Instagramissa. Osallistuin ja voitin! Luvassa oli iso kosmetiikkapalkinto. Innoissani tottakai olin, sillä vaikka haaveilen ja unelmoin, varaa ei ole kaikkeen, mitä mieli tekisi. Tuleehan minulle jo Beauty box. Mielummin siis muun extran, mitä laskujen ja ruuan jälkeen jää, jos jää, käytämme yhdessä Murusen kanssa, eikä niin, että mulle mulle mulle! Vaikka suurin piirtein tiesin, mitä odottaa palkinnolta, oli silti palkinnon näkeminen minulle pienoinen shokki. 


Itseasiassa saimmekin naureskella eewrikabeautyn kanssa paketin kanssa koheltamiselleni. Nimittäin kun paketti saapui, ja kerrottakoon, että se oli paketoitu erittäin hyvin, niin nenääni kantautui mielestäni voimakas kynsilakan haju. Arvata saattaa, että pelästyin jonkun tahmaavan kynsilakan valuneen pakettiin ja kietoutuneen kaikkialle. Voin kertoa kokemuksesta, että sellainen on kamala tilanne! Mutta yllätyksekseni tuote kerrallaan pehmusteista ottaessani pois, olivat puhtaita ja kuivia. Mikä siis vuotaa? Mikä haisee? Ihan varmasti se on kynsilakkaa!!

Hyvin pian käteeni tarttui pullo, joka päästi ilmoille kyseisen hajun. Olin aivan, että WTF!? Kyseessä on kuitenkin siveltimien puhdistusaine, eikä siis millään muotoa kynsilakkoihin tai kynsilakan poistoon liittyvä tuote. Olin samaan aikaan hämmentynyt, ilahtunut sekä huojentunut. 



Minulla ei ole ollut siveltimille puhdistusainetta, joten olen erityisen iloinen tuosta pullosta. Heti muutama meikkisivellin pääsikin kylpyyn ja ilokseni huomasin niiden puhdistuvan muutamalla suihkauksella ja pyyhinnällä. Jotenkin kuitenkin se alkoholi tuntuisi siltä, että pitää pestä pois, vaikkei niin pitäisikään netin mukaan. No niin tai näin, niin hurjan hauskaa oli lopulta ajatuskin siitä kynsilakasta, kun lopulta se ei ollutkaan se, mikä alkoholille tuoksui. 


Kun koko paketti oli purettu pöydälle, olin sanaton. Isoa oli luvassa, mutta kyllä nyt iso tarkoitti oikeasti ISOA! Ja puhun siis edelleen palkinnosta. ;) 
Kaikkea tarpeellista ja sellaista, mitä olin aikeissakin ostaa. Esimerkiksi uusi beauty blender ja tangle teezer olivat haaveissani.



Ihastuin todella mm. luomiväreihin ja takana kuvassa näkyvään Tanya Burr Cosmeticsin Pretty unstoppable-palettiin. 
Kyseinen paletti sisältää 4 luomiväriä, 1 poskipunan, 1 korostusvärin sekä yhden matta-huulikiillon. Kannessa sydämen muotoinen peili. 


Shimmer on myös yksi niistä, jotka olleet ostoslistallani. Nyt se löytyy tuosta poskipunan päältä. Luomiväritkin just mun makuun eniten, eli ihan mahtava setti. Pelkästään tässä olisi minulle ollut paljon kaikkea, saatikka että kaikkea sitä muuta oli 18 kpl lisää! Hui!



Olen onnekas, kun meikkiostoslistani on revitty ja saan esitellä nämä myös sinulle. Kiitos paljon ihana @eewrikabeauty ! <3 

Kommentit

Esther Helmiä sanoi…
On kiva voittaa ja kiva että se osui sinulle! Paljon on tavaraa.
mummo sanoi…
Olet saanut todella hienon voiton. Onnea.
Silkku sanoi…
Oi mikä voitto! Onnea ♥
Piiuli sanoi…
Vautsi! Upea paketti kaikkea ihanaa! Onnittelut voitosta! :)
Viltsu Mari sanoi…
Esther, aivan täpinöissäni olen
Viltsu Mari sanoi…
Mummo, kiitos. Sanattomaksi menin kyllä
Viltsu Mari sanoi…
Silkku, kiitos! Uskomaton tuuri!
Viltsu Mari sanoi…
Piiuli, kiitos. Paljon on vaikka ja mitä
Onnea Onnea Voittajalle!☀

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huhtikuun @inspirationblogi haastaa HAASTE ja ARVONNAN voittaja

Tuu mukaan, Osallistu haasteeseen ja voit voittaa palkinnon joka kuukausi! @Inspirationblogi Haastaa sinut  tekemään käsilläsi. Jollekin se on askartelua, jollekin käsitöitä tai leivontaa, joku tahtoo maalata ja joku ottaa  valokuvia. Kunhan teet sen käsin. 
Toimi näin: 
-Inspiroidu värimaailmasta ja kuvasta -Tee käsilläsi teeman mukainen työ tai ota teemaan sopiva valokuva -Työn tai valokuvan tulee olla ennen julkaisematon ja teemaan tehty.  -Osallistua voit kuluvan kuukauden loppuun saakka -Samalla työllä ei voi osallistua samaan aikaan muihin haasteisiin -Julkaise kuva työstäsi blogissasi -kerro, että osallistut @inspirationblogi haasteeseen.  -Linkitä postauksesi haasteeseen siten, että työsi on linkitettynä, eikä etusivu tai google-tilisi.  Väärin linkitetty työsi ei osallistu arvontaan!  - Voit myös lähettää kuvan työstäsi/valokuvasi minulle meilillä. siitäkin huolimatta kommentoi kuluvan haasteen alle nimesi ja että osallistuit blogittomana.

Arvonta on joka kuukausi aivan kuten e…

Miten olla onnellinen tässä ja nyt? + ARVONTA

Kuka tahansa meistä voisi sanoa haluavansa olla onnellinen, haluavansa kasvattaa onnellisuuden määrää ja pitää kiinni onnellisuudesta kynsin ja hampain. Todellisuus on kuitenkin sitä, että alamäkiä tulee emmekä ihan koko aikaa ole onnemme kukkuloilla. Onnellisuus on mielestäni kuitenkin läsnä myös vaikeampina aikoina, mutta emme näe selkeästi sitä.

Mitä sinun mielestäsi onnellisuuteen vaaditaan?
Oletko onnellinen silloin, jos sinulla on täydellinen terveys, rahaa, kaunis koti ja perhe ja liuta ystäviä, upeita vaatteita ja hieno auto? Vai voitko olla onnellinen, jos jokin noista on vajaa tai puuttuu kokonaan? Ainakin itse olen onnellinen vähemmälläkin kaikkea. On kyllä ihana perhe ja kaunis koti, muttei terveyttä lähellekään eikä kyllä rahaakaan. Olen todella onnellinen jo siitä, että olen saanut vierelleni niin ihanan ihmisen, mitä Murunen on. Yhdessä on helpompaa kohdata haasteita ja suoranaisia umpikujiakin. Ja onnea on sekin, että minulla on lapsi! Ei lapsen saaminen ole itsestääns…

Grande finale, eli ennen ja jälkeen-kuvat RENU Advanced-tuotteiden käytöstä

Jos olet seurannut blogiani, olet saattanut huomatakin, että olen testannut aktiivisesti RENU Advanced-tuotesarjaa. Lupasin grande finale-postauksen, jossa lopputulokset esittelen kuvin. Nyt on sen aika.
Mitä siis olen käyttänyt? 
Kaikki tuotteet edesauttavat toinen toistaan imeytymään ihoon ja tukemaan toistaan ja siten uudistamaan solujamme. Huomioitavaa myös se, että tuotteet ovat patentoituja! Huomaathan, että RENU Advanced -tuotteet eivät ole verrattavissa tavallisiin ihonhoitotuotteisiin, joiden avulla pyritään peittämään ihon epäkohtia, sillä RENU Advanced -tuotteet todella kohentavat sinun omaa ihoasi.

Puhdistusvaahto, kevyesti hedelmäinen. Tasapainottava ja kosteuttava. Kuvassa oikealla kaunis keltasävyinen pullo. Aivan ihana pehmeä vaahto. Uudistava Redox-geeli (Takana valkoinen tuubi). Hellävarainen ja tehokas koko kehon ihoterapia, joka on suunniteltu elvyttämään ja tukemaan ihon luonnollista uudistumisprosessia Redox-teknologiaa käyttäen.Intensiivinen Redox-seerumi, löytyy …