Runoja, Haavoittunut enkeli ja muutama muukin

Anna inspiraation viedä mennessään! 
Nauti elämästä! 
Tee, elä!
-Viltsu-



"Yhdessä koetut
tuulet ja tuiverrukset.
Maahan langenneen
enkelin palaset.
Suojassa pahalta,
piilossa ja turvassa.
Haavat sidottuina,
mustelmat sinipunaiset.

Sinä et minua satuttaisi koskaan.
Tiedän ja siksi nukahdan turvaan.
Ja kun herään,
tiedän,
olet siinä vieressäni.
Olet elämässäni.

Haavoittuneen enkelin kyyneleet
kuivuvat pois poskiltani.
Suolaiset kyyneleet,
iloksi muuttuvat.
Hymyilen sinulle. 
Rakkaalleni".

-Viltsu-



"Silloin, kun ensi kerran tapasimme,
olin särkynyt enkeli. 
Pelkäsin tunteita, rakastumista.
Pelkäsin katseita, ihastumista.

En uskaltanut,
en luottanut ihmisiin,
rakkauteen ikuiseen tai että 
minullekin se tarkoitettaisiin.

Pelkäsin läheisyyttä,
silti kaipasin sitä.
Pelkäsin itseäni,
muita ja 
että taas menisin palasiksi.

Mutta sinä teit minusta ehjän!"


Täytä tyhjä. Tyhjennä täysinäinen. 
Ja raavi sieltä mistä kutittaa.
-Lainaus-

Kommentit

Ihanaa viikonloppua sielukkaalle Viltsulle <3
EstherH. sanoi…
Runot ovat kauniita, ne aukaisevat matkoja syvemmälle kuin voisi uskoakaan.
Hyvää viikonloppua :)
RaijaAnnikki sanoi…
Moi Viltsu,etsin aikani tuota uutta haastetta kun se ei minulle auennut tuosta Haaste osiosta ylhäältä.Löysin kun menin helmikuun postauksiin sieltä selaamalla.Ajattelin että jos siinä on jokin virhe vai onko mun koneella? Mukavaa uutta viikkoa .
Upeaa viikkoa Outi sinullekin
Esther, runoissa on sielu.
RaijaAnnikki, kiitos tiedosta. Joko olen unohtanut laittaa uuden linkin tai tallentaa sen. Nyt pitäisi toimia.