Siirry pääsisältöön

Saanko esitellä: Signe Seebid ,Goldie H sekä jotain askarteluunkin


Tämä syksy on tehty joulukorteista. Olen saanut näiden korttiaskartelujen kautta takaisin myös inspiksen askarrela. Se toden totta oli hukassa hetken, kun ei vaan ollut enää fyysisiä eikä henkisiä voimia. Sitten tuli tilauksia ja lähes yhtä aikaa myös päätöksiä ja keinoja, jotka muuttivat elämäni suunnan ylöspäin. Nyt intoa puhkuen nautin tekemisestä ja siitä, että kädet saavat upota paljetteihin tai sieraimet vetävät paperipölyä sisäänsä. Ihanaa! Olkoonkin astma ja olkoonkin kynnet viilautuneet pois, minä rakastan! Kuvan pukkikortti on tehty jo aikaisemmin, samoin kuin kuvattukin. Unohtui vaan julkaista täällä. 


Uudet stanssitkin innostavat osaltaan ja saavat tähtitaivaan loistamaan silmistäni. Tähdet..Ne kaikista kirkkaimmat ihanuudet! 


Tähtihetkiini kuuluvat myös itsestäni huolehtiminen ja hemmottelu. Viime vuodet olen kovaa työtä tehnyt sen eteen, että minä olen riittävä, minä oln tarpeeksi, minä olen arvokas ja minä olen ansainnut hyvää ja jotain uutta. Se ei ole ollut helppoa maahan poljetulta, mutta Murusen kanssa minulla on mahdollisuus ja oikeus. Siksi itsestäni huolehtiminen on enemmänkin oikeus ja velvoite, kuin katumus tai ajatus; "onkohan se oikein"


Oikeastaan jokaisen maahan tallautuneen ihmisen tulisi viettää päivä kerran viikossa, jolloin hemmottelee yksinomaan itseään. Ja vaikkei olisikaan pohjassa käynyt, vaan elämä olisi kuljettanut suht hyvää tietä aina, tulisi silti huolehtia itsestä ja siitä, ettei tulekaan vajoamaan pohjaan. Tällaisiin viikottaisiin hemmotteluhetkiin olen löytänyt Signe seebidin ihanan kasvonaamion, jossa kurkku ja teepuu kirmaavat keskenään. Oikeastaan kiitos tästä kuuluu Bona Valerelle, joka pursuaa ihania luonnonkosmetiikan tuotteita. 


Olen tottunut kasvonaamioihin, jotka pursutetaan tuubista kädelle ja siitä sitten kasvoille. Sellainen ei tämä naamio ole, joten käyttöohjeet tuli lukea tarkoin. En tahdo käyttää turhaan liikaa jauhetta, mutten myöskään liian vähän ja pettyä. 

Tämä kasvonaamio ei sisällä synteettisiä hajusteita eikä säilöntä- ja väriaineita. Siksi tuote ei ole tuubissa eikä hehku jotain super-syötävän-kaunista-väriä. Haittaaxse?! Ei mua ainakaan! 

Ja se käyttis varmaan kiinnostaa sinuakin. Sekoita 10 grammaa jauhetta puoleen teelusikallista vettä, jogurttia tai maitoa ja levitä seos iholle. Anna vaikuttaa enintään 10 minuuttia ja huuhtele pois lämpimällä vedellä. 


Seos kannattaa valmistaa pieneen kippoon, jotta siitä saa tarpeeksi tasalaatuisen. Tuo edellä kertomani määrä on riittävä kasvoille. Seos kuivuessaan tekee kasvoille savinaamion, jossa kurkku rauhoittaa ja raikastaa ihoa, vihreä savi ruokkii ihoa mineraaleilla ja kiinteyttää kevyesti sekä teepuu puhdistaa antiseptisesti. Toisin sanoen rauhoittava naamio kosteuttaa ja puhdistaa ihoa.

Minä rakastan savinaamioita, ja tämä ihana hemmotteleva naamio todellakin tuo ylellisyyttä arkeeni. Saanhan samasta purkista niin vesinaamion kuin vaikkapa jogurttinaamionkin! Voinko siis liikaa edes hehkuttaa?! 

Jos sinua tämä kiinnostaa, niin kannattaa olla nopea, sillä tuote on loppumassa Bona Valerelta. Hintaakaan ei ole kuin kympin, joten tähän et todellakaan kaada taloutta! Suosittelen laskemaan, paljonko maksaisi pienemmät määrät niitä tuubikasvonaamioita, ja silti saisit vain yhden lajiaan...


Tähtihetkiin ja itsehemmotteluun kuuluu myös uusi puhelimeni. Saanko esitellä: GOLDIE H!


Missään nimessä vielä ei ollut puhelin ajankohtainen, jos olisin voinut valita niin. Minua niin harmittaa se, ettei edellinen puhelimeni kestänyt enää mukanani. Se vaan päätti alkaa uhmaikäisen temppuilun ja sulki ja avasi itseään kesken kaiken, väitti akun olevan tyhjä aina 50% kohdalla ja muutenkin, se vaan hyytyi ja kuumeni. Kyselin fiksummilta apua, ja kerrottiin puhelimellani olevan osteoporoosi. Siispä Goldie H:n meille muutto oli oikeastaan ainoa mahdollisuus turvata selustani. Enkä kadu! 


Kortti: Itse tehty
Stanssit: Saatu lahjaksi
Kasvonaamio: yhteistyössä blogini kanssa Bona Valere
Puhelin: Itse hankittu


Kommentit

Ensimmäinen kerta kun naamio on jauheena, vinhaa!
Onnea uudesta luurista <3
Kiva kun olet innostunut kortteilusta. Välillä täälläkin on inspis hukassa. Toi tähti stanssi on hyvä juuri joulukortteihin.
Tiia K sanoi…
Signe Seepid on aivan ihana merkki, kaikki on niin somasti pakattukin. <3 Kivaa viikkoa Viltsu <3
Minna Vinni sanoi…
Tuo sun uusi puhelin on aivan ihana <2
Viltsu Mari sanoi…
Outi, jauheena naamio on todella kätevä, eikä niin helpolla mene piloillekaan avattuna
Viltsu Mari sanoi…
Tuija, välillä jotain muuta, niin kyllä se siitä taas...
Viltsu Mari sanoi…
Tiia, ja asiakaspalvelu Bona Valeressa on mukavaa ja asiakaslähtöistä
Viltsu Mari sanoi…
Minna, kiitos. Itsekin tykkään. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miten olla onnellinen tässä ja nyt? + ARVONTA

Kuka tahansa meistä voisi sanoa haluavansa olla onnellinen, haluavansa kasvattaa onnellisuuden määrää ja pitää kiinni onnellisuudesta kynsin ja hampain. Todellisuus on kuitenkin sitä, että alamäkiä tulee emmekä ihan koko aikaa ole onnemme kukkuloilla. Onnellisuus on mielestäni kuitenkin läsnä myös vaikeampina aikoina, mutta emme näe selkeästi sitä.

Mitä sinun mielestäsi onnellisuuteen vaaditaan?
Oletko onnellinen silloin, jos sinulla on täydellinen terveys, rahaa, kaunis koti ja perhe ja liuta ystäviä, upeita vaatteita ja hieno auto? Vai voitko olla onnellinen, jos jokin noista on vajaa tai puuttuu kokonaan? Ainakin itse olen onnellinen vähemmälläkin kaikkea. On kyllä ihana perhe ja kaunis koti, muttei terveyttä lähellekään eikä kyllä rahaakaan. Olen todella onnellinen jo siitä, että olen saanut vierelleni niin ihanan ihmisen, mitä Murunen on. Yhdessä on helpompaa kohdata haasteita ja suoranaisia umpikujiakin. Ja onnea on sekin, että minulla on lapsi! Ei lapsen saaminen ole itsestääns…

Huhtikuun @inspirationblogi haastaa HAASTE ja ARVONNAN voittaja

Tuu mukaan, Osallistu haasteeseen ja voit voittaa palkinnon joka kuukausi! @Inspirationblogi Haastaa sinut  tekemään käsilläsi. Jollekin se on askartelua, jollekin käsitöitä tai leivontaa, joku tahtoo maalata ja joku ottaa  valokuvia. Kunhan teet sen käsin. 
Toimi näin: 
-Inspiroidu värimaailmasta ja kuvasta -Tee käsilläsi teeman mukainen työ tai ota teemaan sopiva valokuva -Työn tai valokuvan tulee olla ennen julkaisematon ja teemaan tehty.  -Osallistua voit kuluvan kuukauden loppuun saakka -Samalla työllä ei voi osallistua samaan aikaan muihin haasteisiin -Julkaise kuva työstäsi blogissasi -kerro, että osallistut @inspirationblogi haasteeseen.  -Linkitä postauksesi haasteeseen siten, että työsi on linkitettynä, eikä etusivu tai google-tilisi.  Väärin linkitetty työsi ei osallistu arvontaan!  - Voit myös lähettää kuvan työstäsi/valokuvasi minulle meilillä. siitäkin huolimatta kommentoi kuluvan haasteen alle nimesi ja että osallistuit blogittomana.

Arvonta on joka kuukausi aivan kuten e…

Kuvia elämästä

Mansikka-vadelma-hyydykekakku

Virvon varvon namusilla, Makoisilla herkkusilla,  sulle suu makiaks, mulle vitsa taitappas!
-Viltsun oma-

Bloggaan näin...

Ja bloggaan näin.

Osallistuin Keiju-margariinin suunnitteluraatiin ja tällainen saatiin kauppoihin. On se nätti!