Siis mitä minun pitäisi Nordeaan maksaa?!

Onpahan ollut taas päivä. Tänään oli taas sairaalapäivä, ja olin niin riemuissani, kun Murunen pääsi viemään minut sinne. Sen sijaan, että olisin linja-autolla mennyt ollakseni kahden tunnin päästä vastaanotolla, pääsinkin autolla vartissa.

Siinä lähtöä tehdessämme posteljooni kolautti postit luukusta sisään. Ihmettelin, miksi sain sellaisesta pankista kirjekuoren, jossa olen ollut aiemmin, mutta olen nyt vaihtanut jo pankkia. Kaikkihan piti olla selvää. Avattuani kuoren, Nordea karhusi minulta 52 euroa. Olin aivan äimänä!

kuulkaas, oli nuttura kireellä tänään! 

Sairaalareissun jälkeen menin pankkiin selvittämään asiaa. Laskun ymmärsin niin, että se olisi ns. laina tai sen erä. Mutta eihän minulla ole lainaa! Virkailija soitti puhelun, katsoi tietoni ja sanoi, että voin repiä laskun. Se on aiheeton. Enhän minä ihan sillä tavalla pois lähde, vaan vaadin tietää, mistä minua edes yritettiin maksattaa? Virkailija selvitti asian, mutta entistä hämmentyneempi olin!

Virkailija kertoi, että luottokortista perittäisiin vuosimaksuja, mutta koska he näkevät, että minulla ei enää ole ollut vuosiin luottokorttia käytössä ja siinä on varoitus, on maksu aiheeton. Sitä suuremmin ihmettelin, että mikä varoitus?! Eihän sen kanssa ollut silloin mitään ongelmia, kun se minulla oli. Olen kuulemma itse ilmoittanut pankkiin, että pankkikorttini on varastettu. Ei.. En todellakaan ole tehnyt mitään sellaista!
Jään pohtimaan itsekseni tätä asiaa.


Lisäksi vaihdoin tulostimeen uudet värikasetit, vaikka olin vastikää vaihtanut uudet värikasetit. Tulostusjälki oli kuitenkin kaikkea muuta kuin hyvä, ja ihan kuin ei väriä olisi ollenkaan. Selvisi syykin, sillä kasetit OLIVAT tyhjiä! Tätä moskaa sensijaan löytyi tulostimen sisältä yhä nestemäisen musteen lisäksi. Nyt tulostin toimii! 

Työkkäristä sain kirjeen, jossa kerrottiin työnhakuni katkaistuksi. Sen myönnän ihan oikeasti itse katkaisseeni! Enää en rumenna työttömyystilastoja. 


Minun on ilo  saada Teemakuun kukka-askartelustani papukaijamerkki ja mainetta ja kunniaa. Kyllä se kehu ja palkitseminen aina hyvältä tuntuu. 




Kommentit

Salka sanoi…
Oho, kuulostaapa korttiepisodi kurjalta :( Onneksi sait kuitenkin pankin kanssa tehtyä tilit selviksi, mutta voin kuvitella, miten epämääräinen tunne tuosta saattaa jäädä :T
Nuo pankkien jutut ovat välillä ihan outoja.
Aurinkoista loppuviikkoa <3
SatuKoo sanoi…
Huh, onneksi asia selvisi. Tuollaiset hommat teettävät ihan turhaa työtä ja päänvaivaa :(
Oli sulla aikamoinen päivä. Kyllä noitten pankkien kanssa pitää olla tarkkana. Nekin karhuavat turhia maksuja.
Nykyään kun on toi E-lasku, ei yhtään tiedä mikä firma maksattaa liikaa, kun ei mun tule sitä laskua katotuksi netissä.
Aika mömmö kasa tuli tulostimesta yöök.
Onnittelut papukaija merkistä, ei voi muuta sanoa kuin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki :) !!!