Joulukalenteri, luukku 4, ihminen ihmiselle



On totta, että blogini on hyväntuulen blogi, jossa en suvaitse kiusaamista tai negatiivisuutta. Asiat voi ilmaista kauniisti ja kannustavasti, ohjaten ja innostaen. On totta, että etsin positiivisia asioita arkeeni ja yritän hemmotella itse itseäni, jotta jaksaisin vaikean sairauden, menetysten ja vähävaraisuuden kanssa. On totta, että itse teen paljon sen eteen, että saan jotain. Ilmaista ei ole mikään, mitä blogissani tuon esille. Kukaan ei ole auttanut minua saavuttamaan sitä, mitä Inspiration on nyt tänään. Vain minä ja päämäärätietoisuuteni ja haluni ja uskoni itseeni. On totta myös se, että olen onnellinen vaimostani ja poikani menestyksestä, jolle ei näy loppua vielä tänään. Olen ylpeä hänestä, sillä menneisyys oli rankka ja vaati uhrauksia. Sillä mikään ei ole ollut itsestäänselvyys. Ei edes elämä.

Mutta vaikka Viltsu ja Inspiration ovatkin positiivisuutta ja iloa, on blogin takana tunteva, oleva ja täysin elävä ihmissielu, jolla on vastoinkäymiset, puutteet, virheet, epätoivoisuuden hetket..
Myös minä itken pahaa oloa ja suren menetyksiä. Myös minulla on hetkiä, jolloin vihaan ja raivostun, suutun ja sanon suoraan, ettei homma mene näin!
Minäkin tunnen niin häpeän tunteita, kuin myötähäpeää. Mietin, onko jollakulla kaikki kotona ja välillä epäilen itsenikin mielenterveyttä.
On hetkiä, jolloin olen niin hajalla, etten tiedä, kuinka siitä suosta nousta ja voinko nousta ilman ystävän tukea. Myös minuun sattuu ja myös minua väsyttää ja on paha olla. Minä olen ihminen ihmisten joukossa. Myös minulla on taakkani kannettavana, eikä elämäni ole vain ja ainoastaan hienoa ja kaunista ja hyvää. Vain todella hukkuva voisi sanoa haluavansa vaihtaa kanssani paikkaa, josko hänkään tahtoisi ihan kaikkea sittenkään kantaa!? 


Meissä jokaisessa on hyvät ja huonot puolemme. Meissä on elmänkokemuksemme. Meillä jokaisella on ne hyvät ja huonot hetkemme ja jokainen on arvokas ihminen. Jos elämässäni onkin jotain paremmin, kuin sinulla tai saan jotain ihanampaa, kuin sinä saat, on minulla myös jotain huonommin ja menetän jotain mitä sinulla on. En uskokaan, että kukaan meistä eläisi paratiisissa. Ihmisvirta.. Täynnä koskettavia tarinoita, tarinoita, joissa on sanoma. Hyvässä ja pahassa. 


Tänään Nanna Dreamsin suloinen pakettikaramelli ja kortti. Sanakko sano HOITAVA. 


Paketissa Hiustenhoitotuotteita, joista toinen onkin sopivasti suosikkejani! Lisäksi patukka, jossa luki: Ei näitä rusinoita voi kesyttää. tai pähkinöitä pysäyttää. Anna mennä ja rouskuta. villinä ja vapaana. Sydämesi pohjasta. Koska meillä on vain tämä hetki, tee siitä kanssani rakkauden retki. Tämä on pelkkää hyvää. Avaa ja hullaannu. 
Maistui TODELLA hyvältä!

Kommentit

Ei sitä halua kaikilla asioilla retostella blogissa. Itse sain karvaasti kokea tuta kun erehdyin laittamaan erään lehtiartikkelin facebookiin. Yksityisviestillä tuli sellainen haukkuminen niskaan, että oikeasti vähän kauhistuin. Postin lopulta koko jutun seinältäni. Silloin vaan tajusin, että ei ihmiset halua kuulla mitä sinulle oikeasti kuuluu, ei ainakaan somessa. Ne ihmiset joita oikeasti kiinnostaa, pitävät sinuun myös elävässä elämässä yhteyttä, näin se vain on.
Tämä ajatus siis kuvasta joka oli kuin elämän virta.
Outi, voin arvailla, mikä artikkeli oli kyseessä. Sen verran kärkästä ajatusta sieltä joiltain tuli, mitä kerkesin näkemään. Mielipiteitä saa olla erilaisia, mutta se tapa tuoda esille niitä.. Tai kunnioittaa toiselle tärkeitä asioita.
Harmillista, että sinulle vielä yv:lläkin jaksettiin avautua siten.