Belgium-Finland swap and delicious engagement day

atc-swap Belgium-Finland 2015


Osallistuin kansainväliseen atc-vaihtoon jo jokin aika sitten. Aiheena oli jotain leimattua, mutta muuten saatiin tehdä vapain käsin korttimme. Lisäksi kiitoskortti, jossa ei ole "kiitos-sanoja". Vastaavaa Belgian kanssa käytyä vaihtoa olen ennenkin harrastanut, joten osasin odottaakin upeita laatukortteja. 

5 ihanaa korttia kera Belgian emännän kiitoskortin. Lisäksi emäntä oli laittanut pientä matskua lisänä. Voi kuinka ihana ylläri! Kertakaikkiaan ihania kaikki kortit, vai mitä sinä sanoisit?!

Nyt huilaamaan. Alkamassa kitutunnit, eli 4 seuraavaa tuntia maataan kivuissa ja odotetaan, että lääkkeet alkavat auttaa. Tätä samaa lääkitystä käytetään sairaalahoidossa leikkauspotilaillakin leikkauksen jälkeen, joten hyvissä käsissä olen. Huomenna lisätuloksia. En siis edelleenkään ole täysipainoisesti jalkeilla enkä blogeja lukemassa. Kaikki kommentit saan ja meilit! Jätän loppuun vielä kuvia kihlapäivämme juhlistamisesta.
chicken curry and sticky rice

Hoisin chicken with sticky rice

Chocolate-cherrycake with cream

Kommentit

Susanna sanoi…
Ihania herkkuja on teillä ollut kihlapäivänä ja kivoja kortteja olet saanut mualimalta ♥ Tsemppiä sinne ja jaksele! toivottavasti kivut hellittävät pian uusilla lääkkeillä!
Annostusta etsitään vielä. Vaikeasti hallintaan saatava kipu ON vaikeasti hallintaan saatava.
KataMaria sanoi…
Todella kivannäköisiä kortteja oot saanut!
Mun kanasoosi, ei kyllä ollut mun makuun ja meinasin siitä postauksen tehä, mut saa nähä. :)

Mutta toi kakku on :P
SatuKoo sanoi…
Tsemppiä kipujen kanssa ja voimia touhuiluun. Olet saanut väsättyä kauniita kortteja :)
Satukoo, Kiitos. Nämä kortit ovat Belgiasta minulle tulleita, eivät siis minun tekemiä. :)
Nanna sanoi…
Voi kurja tuollaisia kipuja kun kestävätkin noin kauan aina:( Olet rakas <3