Prinsessajuttuja


Nyt saatte syystäkin olla kateellisia, sillä ihka oikea Prinsessa lähetti minulle postia! Eikä kuka tahansa prinsessa eikä mitä tahansa, vaan sain Prinsessajuttuja ja holvin pankkiholvista! 
Olen todella todella onnekas ja onnellinen! 
Voiko näin tapahtua!?
 Voiko olla näin hyvä tuuri?! 
VOinko minä saada jotain näin upeaa ja ihanaa?! 
Prinsessalta?!


"Prinsessajuttu" on blogi, jota ihastuttava Mira pitää yllä. 
Käy toki katsomassa, mitä ihanaa sieltä löytyy! 
Näppärä flikka! 


Minulle tuli tämä ihana palkinto hänen arvonnastaan ja hämmästyin ja ilostuin vielä lisää, sillä kukkaro on isompi, mitä ymmärsinkään kuvasta! Tähän saa seteleitäkin rullalla ja kolikoita aimo kasan ja Visat ja masterit ja Kultakortit ja... HETKINEN! 
VILTSU-OHOI! 
Onko ketään kotona?!?! 

köh köh... 

Anteeksi, eihän minulla niitä mammonoita ja kortteja ole, mutta aina joku kolikko tai vitonen löytyy ja Plussa- ja S-kortit! 
Nyt niille on niin ihana kukkaro, että repeen! 
reps! 

Kiitos Mira! <3

Kommentit