Macalta vaihdettua

Minä olen onnen tyttönen. Sain Macalta vaihdossa nämä kaikki ihanuudet.


Tuo Relax on niin sitä, mitä minun täytyy opetella aina ja aina lisää. 
Vaikka kuinka osaan meditoida ja syvärentoutua ja huilata, niin silti tulee hetkiä, etten osaa lopettaa ajoissa. 
Olen sellainen "minä vielä tämän teen..."
 tai "koska aloitin tämän, teen sen NYT loppuun". 
Tiedätkö ne tunteet?
Joskus on vaan pakko jättää paikat levälleen ja lähteä nukkumaan tai huilaamaan ja jatkaa vasta seuraavana päivänä, vaikka se kuinka ottaisi kupolista. 

Oikeassa reunassa pariskunta nenät vastakkain. 
"Kun linnut laulaa, niin rakkaus rallattaa". 
Aivan huikea! 
Meillä tuo rallatus kuuluukin ja siitä olen onnellinen. 

Mielestäni paha olo näkyy muillekin ja se pitääkin sanoa myös ääneen, mutta niin näkyy hyvä olokin ja sekin pitää saada tuoda julki. Yleensä vaan se on niin, että kellä onni on, se onnen piilottakoon. Surullista. 

Tuo keskimmäinen ihana kortti oli extraa, mutta tykkään siitäkin paljon. 
Kaunista! 
Itseasiassa olemme nyt viikolla tuoneet puutarhamme sisälle ja partsi on sisustettu talvea ajatellen. Siellä on lyhtyjä, kynttilöitä, keijukainen ja enkeli.... 
Nyt puutarha siis on sisällä ja vähän kuin tuossa MAcan kortissa, istumme taas viidakkomme katveessa. ;) 


Nämä kortit ovat myös Macalta. 
Molemmat viehättävät minua kauneudellaan ja tuossa oikeanpuoleisessahan on lisäksi ruusun terälehtiä! 
Pienenpieniä tauluja! 

Kiitos Ihana Maca korteistasi ja tarvikkeista! <3

Kommentit