kerran elämässä C-kasetti soitti samaa biisiä!


Siipirikkoinen

Kerran elämässä tulisi kuunnella oma lempilevynsä läpi ainakin kymmenen kertaa peräkkäin. 

Nuorena likkana minulla oli C-kasetille nauhoitettuna sama yksi ainoa kappale koko A-puolen täyteen! Oli muuten ihanaa kuunnella Vajaa tunti yhtä ja ainoaa huippuihanaa biisiä! Kaiken lisäksi se alkoi kesken ja loppui kesken. Ei haitannut ollenkaan.  :D Se oli sitä aikaa. Nyt en jaksaisi ihan samaa tehdä. 


Lentoon lähtenyt


Kerran elämässä tulisi auttaa ystävää muutossa. 

Voi kuule, ei kertaan jää. Eikä sekään, että minua on autettu. Muuttoja on ollut itsellänikin paljon, mutta niin on muillakin. Sehän se parasta onkin, kun saa apua, eikä tarvitse yksin tai kaksin koko urakkaa suorittaa. Sitten näkee sen ystävyyden merkityksen, jos olet itse ollut auttamassa toista, ja kun oma muutto koittaa, tulevatko auttamaan sinua.


Kommentit

Minullakin on ollut biisi scorpinin still loving you nauhoitettuna monta monta kertaa peräkkäin. Ihana nautinto, ettei tarvitse kelata alkuun.

Olisikohan nämä atc-kortit mitenkään varattavissa minulle. Tarvitsisin sateenkaaren
Viltsu sanoi…
Toki laitan samaan kuoreen nämäkin.
Varasin sinulle haluamasi kaksi korttia, joten lähetän sinulle nyt muistaessani 10 korttiasi tulemaan. Minun kirjeellä ei ole kiirettä, joten laitat sen omaan tahtiisi.
Minulle tuli tänään varaus rakkaus ja ritarin kasvatti-korteista. Aikaisemmat varaukset olivat koottikissoja ja egyptiaihetta taisi olla. Vein jo kirjeesi postiin. Oli puhe, että tekisit yllärit tilalle. En tosin ole tarkka. Ei tietenkään ole pakko kaikkiin tehdä vaihtaria. Suunnitelmana oli kerätä 10 korttia kuoreen.
Viltsu sanoi…
Joko en ole saanut sitä ylläriviestiä tai sitten olen tyystin unohtanut. Sekin on todella mahdollista. :D Tottakai teen saman määrän sinulle kortteja! Ehdottomasti! alankin tekemään niitä niin saan postiin sinullekin omani. :) Pahoitteluni huonomuistisuuteni