sormusasiaa ja sain kenkää


Kerroin projekteistani, joista yksi on korutaulun uusi kuosi. Olen jo aika pitkälle sitä saanut tehtykin, mutta koska se on yhä työn alla, on koruni jossakin muualla. Tässä jo katselin kaulakorunippua, että periaatteessa ne ovat aika kaunis sisustuselementtikin tuoltaan. Harmi vaan, ettei niitä tuollaisesta nipusta viitsisi alkaa käyttöön ottaa. ainahan se on alimmaisena se koru, mitä tarvitsisin. 

Lupasin myös kertoa, mitä muuta olen saanut, kuin sushia. 


Sain ihanan paketin minkä sisältö oli arvoitus kotiin saakka. Ja kun avasin paketin, siellähän olivat nämä ihanat kengät! Hämmästelen suuresti sitä, kuinka joku toinen osaa ostaa minulle sopivia vaatteita tai kenkiä, sillä itse koen sopivien löytymisen haasteellisena. Kengissäkin esimerkiksi ongelmana on se, että joko ne tippuvat kantapäästä tai ahdistavat jalkapöydästä tai painavat varpaita tai jotain muuta. Jollei muuta vikaa, niin kovat kävellä tai hinta viimeistään. Niin, se se taikasana taitaa olla. Hinta? Ei täällä meilläpäin ainakaan ole 10 eurolla kovin täydellisyyttä hipovia kenkiä. Sehän se on se hintaluokka, johon rahkeet riittää sen kerran 3-5 vuodessa. Jos sitäkään.


Nämä ovat niin ihanat! Todella hyvät jalassa, pehmeät ja joustavat kävellä, upean väriset ja kevyet. Sopivat minulle niin hyvin! Minullahan on punaiset housutkin, joten tänä keväänä ja kesänä olen muodin mukainen kerrankin! Nämä kengät sitäpaitsi tuntuvat kestäviltä! Ei taida tarvita miettiä kenkäasioita ihan heti! Olen niin onnellinen näistä!

 KIITOS ENKELI! 


Lopuksi vielä sormusasiaa. Mitäs tykkäät? Eikös olekin keväinen ja kaunis? Tämä sormus löytyy myytävistä koruistani.



Kommentit

Susanna sanoi…
Aivan upean väriset tossut! Niin kevään vihreät.