Korujen kautta satumaahan

Uusimmat korvis-askarteluni tässä yhdessä kuvassa. Eilispäivä meni rattoisasti näperrellessä näitä. Kevään kauneutta ja satumaisen keijukaismetsän aarteita. Onhan tuo lampun hauska henkikin päässyt mukaan kuvaan. :) 



Olen saanut itsellenikin koruja, sillä voitin nämä ihanat perhoset arvonnassa. 
Rakastuin ensisilmäyksellä etenkin avainrengas-perhoseen.


Sain myös purettavaksi koruja ja hauskintahan tässä oli se, että lähettäjästä tiesin vain etunimen. :D Sitä nimeä kantaa aikas moni tuttavani ja ystäväni, joten aloin kiertää jokaista saman nimistä läpi, jotta voisin kiitokset esittää oikealla henkilölle. 
Lopulta, kun olin jo kaikki käynyt läpi sillä nimellä, tuli viesti eräältä kauan sitten minulle koruja lähettäneeltä henkilöltä, että oli säästänyt osoitteeni ja jemmannut koruja minulle. Kyseli, tuliko kuori perille. :D Jestas! Kiitos meni perille siinä vaiheessa! 






Kommentit

Tiikeriankka sanoi…
Hitto, mua himottais niin kovasti nuo lampun henget... Mutta just nyt ihmetellään ukon kanssa, että mitä syödään edes viikonloppuna, niin ei ole rahaa kotiuttaa noita. Ehkä sit seuraavasta palkasta, jos "rahastonhoitaja" antaa luvan ja jos ovat vielä vapaana ;)
Vilimarika sanoi…
Ne on kyllä veikeät ja itsekin ihastelen niitä, vaikka omat tekemäni ovatkin. Jospa vaikka olisivat vielä... ja jollei, mietitään jotain muuta kivaa sinulle sitten. Tilaustyömahdollisuushan on myös aina olemassa. ;)