Taiteilua ja runoilua


Atc-kansioni huutaa tyhjyyttä. Onhan siellä muutamia kortteja, mutta mahtuisi uusiakin kansien väliin tyhjiin "luukkuihin". Olenkin sanonut, jotta kerro, jos haluat jotain muuta vaihdossa, kuin jo olemassa olevia. Teen mielelläni lisää kortteja ja sinullekin, jos vaan haluat. Samahan se on sinulle vaihtoon tehdä se toivekorttisi, kun saan ideaksi aiheenkin sinulta, kuin että alan kansiota täyttää. Itseasiassa olen alkanut tuunailemaan yksitellen vanhoja korttejani, joten kyllä ne kaikki vielä uuden kodin saavat, ennemmin tai myöhemmin. :) 

Tämä atc kuitenkin on ihan uusi. Hyvän olon tunne sisälläni. Kukkasia, rauhaa ja rakkautta. Perhosten kirmailua ja syliini istahtamista. sulalla kutittelua vatsan peitteeltä ja ruusun tuoksua. Lämpöä ja hyvää oloa. 


Jo tovin on ollut tekeillä uusi sivu runo-atc-kirjaanikin, mutta nyt se on valmis. Tuo atc-kortti on Susannan tekemä Sanansaattaja.
Runo on omani, joten ei kopiointia, kiitos!

Hyvän vai pahan portaita?
Nousenko kohti Taivasta?
Se tie, jota kuljen,
onko se oikea?
Vaikka se välillä onkin
pitkä ja vaikea?
Mitä lukeekaan tienviitassa,
kun saapuu minulle
sanansaattaja?
-Vilimarika-


Kommentit

Susanna sanoi…
Ihanan kortin olet tehnyt! olisiko se varattavissa ja vaihdettavissa siihen mun pikku-enkuliin? Upean runon teit myös! Kivaa iltaa sinne ;)
Vilimarika sanoi…
Kylläpä tuo vapaista löytyi, joten varaan sen sinulle. :)
Ilta(kin) on kiva. :) Kiitos.
Unknown sanoi…
Olitkos sä mulle kenties varannut ne toivomani kortit :) ? Laitoin sillon joku aika sitten tonne sun ATC-osioon varaukset niistä. Eipä paniikkia, vaikka et oiskaan huomannut varata niitä mulle, eiköhän myö keretä näitä kortteja vaihtaa :). 4 korttia on mulla täällä sulle varattuna, ne mitkä toivoit. Katotaan milon ehditään vaihtaa ne :). Mulla on ollut todella paljon nyt töitä, kotona olen käynyt kääntymässä, tuntuu, ettei ehdi oikein levätäkään. Kiirepäiviä ollut töissä, joten peräsuoli pitkällä mennään. Kroppa kovilla, mutta sairauslomaakaan ei voi hakea ( tai vois jos ois ihan romuna...)kun porukkaa lomalla niin paljon eikä ketään pyytää sijaiseksi. Huoh. No, vielä Riina jaksaa, mutta jos ei ala kohta kroppa oieta niin sit pitää ehkä hakea lepolomaa kropalle. Tänään kokeilen kuitenkin vielä pyörällä töihin polkemista, haluan uskoa vielä liikunnan hoitavaan voimaan, vaikka eilen illalla kroppa kouristelikin ja nyki kukn tein pitkän työpäivän ja kuljin pyörällä työmatkat. Hyviä vointeja sinulle ja tavataan piakkoin !
Oi voi Susanna ehti ensin. Ihana runo, Ja sinä ehdit ensin enkulin :D
Vilimarika sanoi…
Siis nyt en ymmärrä.. Olenko tosiaan varannut ENKELI-kortin???hmm.. En muista, millainen se oli, mutta jotain erikoista, koska enkelit eivät ole kiinnostuksen kohteitani. Mielenkiintoista. Totaali unohdus mitä olen varannut.

tuunaan vanhoja atta ja tulossa vielä lisää kivoja kortteja. Nopein saa, sehän se juju onkin. Myös nenäni edestä. :D

Riina, jotkut muut kortitko, kuin jo sulle toimittamani kortit? Neljä atcta varasin, kirjoitin tuovani laatikkoosi kun kerkeen ja kykenen ja toinkin.
Samassa pussissa oli nauhoja.
vointi huonontunut ja tämä matka on mulle nyt just liian pitkä ilman taukoja. Mättäät ja kaatuneet puut puuttuvat reitiltä. ;) katson josko olet muitakin kortteja kysellyt. Pahoitteluni. Kuten kirjoitin niistä 4 aiemmasta, netin ulkopuolella niin paljon puuhaa ja toisaalta myös levon tarvetta sit aina, että ihmekös tuo, jos en ole huomannutkaan
Unknown sanoi…
Juu, ne oli siis sitä postia mitä kerroit mulle tuovasi :). Mää oon ihan pihalla, sori. Liikaa töitä niin pää pehmennyt. En ole nimittäin käynyt postilaatikolla aikoihin, koko viikonloppuna nimittäin. Eilen tulin niin myöhään töistä, etten enää jaksanutkaan. Olenpas minä höperö, mutta juuri niitä kortteja tarkoitinkin, mitkä olin jo aiemmin varannut, sen jälkeen en ole sulta varaillutkaan mitään. Anteeksi jos sekoitin sinut :).
Unknown sanoi…
Juu, olihan siellä postia laatikossa, kiitos :).