Hyvää joulua minulle... Viime viikon juttuja

Hyvää joulua minulle! Tai ainakin siltä tämä on tuntunut. Minun lääkekustannuksethan menivät maksukattoon(paitsi nyt tuo uusin yksi lääke), joten sain hankkimillani rahoilla jotain muutakin, kuin vain lääkkeitä. Ja osa ihanuuksista tuli muiltakin, ei vain omia ostoksia.

Muutama uusi stanssi, joita olen haaveillut jo tovin. Etenkin tuo atc-stanssi oli tarpeen.
Enkä kyllä taida tarvita piparkakkuleikkuriakaan enää, sillä tuolla kukkastanssilla saan sellaisiakin tehtyä. 

Nyt on nuuttausalustakin ja reikäpihdit. Reikäpihtejä sain etsiä kissojen ja koirien kanssa. Niitä kun ei myydä Tiimarissa tai missään meidän paikallisissa kaupoissa. On vaan sydämiä ja piparireikiä. 
Ja kerrottakoon, että mahdollistui tämä joululahjani vain "vaihtokaupalla" ja tilauksilla. (Että ei tartte katkeroitua, kateellisena ajatella, että onpa köyhällä varaa ostella. Jos nyt edes tilivelvollinen olen kenellekkään...) ;)


Itselleni lisää! Tein tällaisen korusetin omaksi ilokseni.
Juuri minun tyyliäni. <3 Kaunista voi siis saada halvallakin... Materiaalit maksoivat... 0,50€. :)
Että edelleen sanon sen, mitä aiemmin vaatteistanikin, että köyhän ei tarvitse näyttää pultsarilta tai laitapuolen kulkijalta. Vähälläkin saa paljon, jos vaan yrittää, tekee parhaansa ja on sitä apujoukkoa.


Mulla oli lahjakorttejakin Ikeaan, joten kipasin hakemassa pari laatikostoa sieltä. Pahvit toki jemmasin ja sitten testasin noita stanssejani. 

Kaikki pahvit ovat nyt korttipohjina. :)



Viime viikolla siis tuli joulu, olimme syömässä synttärilahjanani saamilla lahjakorteilla, shoppailimme hieman, kun kerrankin oli mahdollisuutta. Ihmettelimme sitä, ettei vaatekaupoista saa tavallisia housuja, farkkuja tai yleensäkkään normaaleja vaatteita. Ja jos sellaisia on, niin sitten hinta on huipussa. Vaatekaupoissa on vaan legginsejä, trekkinsejä, teinien muotia, kapeita linjoja, napapaitoja, fittiä ja ties mitä pientä, kapeaa ja tiukkaa. 
Mutta sitten citymarketin tarjouksesta löytyi mullekin farkut. :) Siis edulliset, eikä niitä 40-100 euron trikoita tai hipstereitä.
Ja koska tämä mun mässydieettini on tehonnut niin kovasti, että paino on pudonnut kesästä nyt 9 kiloa, niin ostin numeroa pienemmät kuin aiemmat olivat ja nämäkin tuntuvat löysiltä. Eli 1-2 numeroa on pienentynyt vaatekokokin. :) Ei enää telttoja!


Nyt vaan toivotaan, että kaikki menisi hyvin ja enää ei tarvitsisi sairaalareissuja heittää. Ja shoppailutkin on shoppailtu nyt, joten olen oikeasti onnellinen. :) Toiset toki pistävät saman summan vaikkapa kirppiksellä palamaan kerralla ja on varaa tehdä se vaikka kuinka monta kertaa vuodessa mutta minä ostan tarpeellista kerran tai kaksi vuodessa samalla summalla, mikä menee toisilla siis yhdellä kertaa. Ei mennyt edes sataa euroa siis meiltä kahdelta. Ei sinne päinkään! :) 

Antakaa valon täyttää sydämenne ja mielenne!

Viltsu

P.s. Kiitos Jipe postista ja Tuikku!

Kommentit